Depeche Mode - Delta Machine - un concert de nota 10

01:06

Ma uitam aseara la Dave si incercam sa mi-l amintesc cum era cand am auzit eu prima oara de formatia Depeche Mode....a trecut mult timp de atunci...vreo 20 si ceva de ani. Au trecut mai bine de doua decenii de cand am prins gustul melodiilor lor...si intr-un final am reusit sa ii vad intr-un concert live.

sursa foto: http://ow.ly/l6XqI 

Depeche Mode si Roxette sunt formatiile copilariei mele...mai tarziu spre adolescenta am descoperit Metallica, Rammstein, Bon Jovi sau alti grei ai muzicii internationale. Va dati seama ce emotii aveam aseara...am pasit repede in stadion..multimea de oameni ce trecea pe langa mine simteam ca ma copleseste...stadionul ne astepta....iar noi mergeam din ce in ce mai repede spre el. Am urcat...m-au trecut fiorii...multe energii pozitive in jurul meu...ma simteam un alt om...


La ora 20:50, pe scena au intrat cei pe care nici nu visam acum ceva ani ca ii voi vedea live, deschizand spectacolul cu piesa "Welcome to my world". Au continuat cu :"Angel”,"Walking in My Shoes” şi "Precious”; iar la acordurile piesei "Policy Of Truth” publicul a explodat de bucurie.  Emotii mari...melodii noi dar si melodii de suflet. 45000 de oameni au cantat in cor versurile de la Personal Jesus, iar tu nu te mai simteai mic in acele momente ci te simteai parte dintr-un univers...universul Depeche Mode. Jocuri de lumini, videoclipuri ce rulau in background, voci puternice totul intr-un spectacol marca Depeche Mode.


Bis-ul a fost unul de vis, dupa ce au fost aplaudati de o mare de oameni au mai cantat pentru public:         "Home", "I Just Can’t Get Enough", "I Feel You" si au incheiat concertul cu hit-ul anului '87: "Never Let Me Down Again".

Depeche Mode au plecat de pe scena...iar aplauzele publicului au mai durat minute in sir...Britanicii si-au facut treaba bine, in stilul lor, nimic wow...doar un concert live cu muzica foarte buna. Nu au show a la AC/DC sau Rammstein dar au un spectacol ce merita vazut. Si totusi, AC/DC detine inca recordul numarului de fani adunati la concert. :)

sursa foto: http://ow.ly/l6XqI 

In concluzie, concertul Depeche Mode mi-a adus 2 ore de bucurie si energie pozitiva. :) Voi ati fost la concert? Cum vi s-a parut?

You Might Also Like

0 comentarii

Follow by Email

Lucica Radu. Un produs Blogger.