Sportivii Romani la Campionatul European de Gimnastica Artistica - Moscova 2013

15:12


Asa cum spun de fiecare data, daca este cineva care scoate imaginea Romaniei din mizeria in care este aruncata, acest cineva este reprezentat de sportivii Romaniei. In acest weekend la Moscova a avut loc Campionatul European de Gimnastica Artistica, campionat care a adus Romaniei rezultate frumoase atat la fete cat si la baieti.

Am avut emotii mari, am stat incordati atat noi spectatorii cat si tot lotul Romaniei. Am tipat, am strans pumnii si apoi am lacrimat de bucurie cand am vazut steagul Romaniei ridicat in dreptul podiumului. Larisa Iordache si Diana Bulimar ne-au facut mandrii inca o data cand am vazut steagul tarii in dreptul locurilor 1 si 2 in competitia de la barna cat si in dreptul locurilor 2 si 3 la sol. Se intorc acasa cu multe medalii in tolba si cu multa incredere in ele pentru Campionatul Mondial de la sfarsitul lunii septembrie! 

Bilantul medaliilor castigate de romanii nostri sunt:
Larisa Iordache - Argint la individual compus
Larisa Iordache - Argint la sarituri
Larisa Iordache - Aur la barna
Diana Bulimar- Argint la barna
Larisa Iordache - Argint la sol
Diana Bulimar - Bronz la sol
Flavius Koczi - Argint la sarituri



Dupa acest campionat gimnastica feminina a ajuns la totalul de 303 medalii castigate de-a lungul timpului in istoria gimnasticii romanesti. Cu medalia de aur a Larisei Iordache si cea de argint a Dianei Bulimar, sportivele din Romania au adunat un total de 36 de medalii la barna in istoria gimnasticii tarii noastre.

BRAVO pentru toti sportivii lotului nostru! Multumim ca ne-ati facut mandri inca o data!

Sursa foto: http://ow.ly/kgwvF 

You Might Also Like

0 comentarii

Follow by Email

Lucica Radu. Un produs Blogger.