Sanctus - Simon Toyne - Lucica Radu

duminică, 10 martie 2013

Sanctus - Simon Toyne


Campania #vALLuntar anul acesta m-a prins in criza de timp dar totusi cu dorinta de a citi si de a ajuta prin aceasta recenzie la plantarea unor copaci. Pentru prima recenzie a campaniei am ales Sanctus de Simon Toyne, o carte in jurul careia s-a facut multa valva si pe care mi-am dorit sa o citesc.

Recunosc, ca imi place misterul si chiar secretele ascunse ale religiei, astfel ca Sanctus a venit in intampinarea setei mele de cunoastere. Poate si faptul ca peste putin timp voi pleca in Turcia am savurat cartea cu o mai mare placere....nu ca m-as duce sa dezleg eu vreun mister pe acolo, ci pur si simplu pentru ca ma fascineaza tot ceea ce ascunde un secret si o istorie bogata.

Povestea din spatele Sanctus te poate duce cu gandul la romanele lui Dan Brown, dar totusi scriitura este cu totul alta, personajele sunt frumos conturate si chiar daca inceputul cartii este prea lent si prea descriptiv pentru gustul meu, o data ce intri in actiunea romanului nu vei mai vrea sa dai jos cartea din mana. Si, contrar stilului lui Dan Brown, Toyne nu te lasa sa iti imaginezi tu finalul povestii ci iti dezvaluie la final secretul pe care l-a urmarit de-a lungul celor peste 400 de pagini.

Cartea este un thriler religios plin de secrete si cu o actiune care te tine cu sufletul la gura. Pentru cei pasionati de enigme, religie, conspiratii sau fantasy cartea este o escapada interesanta din cotidian.

Stiti ca nu o sa va povestesc cartea, nu este stilul meu :). Eu incerc sa va atrag si pe voi in mirajul acestei lumi a cartilor interesante, eu va dau cateva frimituri pentru a va face pofta de a citi si de a cauta raspunsuri ascunse in paginile cartii.

Astfel, ramane sa va mai spun ca aceasta este doar prima carte dintr-o trilogie, dar nu va speriati, autorul nu a lasat actiuni suspendate sau conflicte neterminate. Oricum, la Editura All puteti gasi si a doua carte a trilogiei - Cheia. O asteptam si pe cea de a treia in curand :).

In caz ca nu v-am starnit inca curiozitatea pentru Sanctus, va invit sa urmariti si trailer-ul cartii mai jos:


Daca sunteti curiosi sa aflati mai multe despre autor, gasiti un interviu frumos structurat de Ruxandra, aici.


Recenzia face parte din campania vALLuntar initiata de Grupul Editorial ALL, cu sprijinul ROMSILVA,  fiecare comentariu pe care il lasati poate contribui la plantarea unui copac!
La fiecare recenzie facuta care aduna 15 comentarii editura va planta un copac, iar restul de comentarii se aduna cu celelalte care sunt in plus pe alte bloguri si la 20 de comentarii se va mai planta un copac. Va invit deci sa lasati un comentariu, ca sa ajutam la oxigenarea aerului pe care il respiram.
Voi sunteti atrasi de un astfel de roman, thriller religios? Mistere, calugari, secrete ascunse ale religiei?

29 de comentarii:

danap.ro spunea...

Mi-ai adus aminte de prima campanie Valluntar, cand am participat si eu cu o minirecenzie la Sanctus :)

Ada Angharad spunea...

Campania trecuta a fost, cred, cartea cea mai ceruta. Asa ca am citi-o si eu dupa aceea, starnita de multele recenzii pozitive. Nu e o carte rea, daca iti place genul Dan Brown. Cam lenta in primele capitole, dar calatoria merita. O recomand cu placere.

Lucica Radu spunea...

:D eu am fost mai in urma la acest autor! Dar, recuperez!

Lucica Radu spunea...

Partea de inceput m-a terminat si pe mine :D, imi place cand o carte e alerta de la inceput!


Multumesc pentru comentariu Ada! :)

Iustinia Sacuiu spunea...

Nu am citit-o inca, dar pentru ca sunt pasionata de fantasy, mistere si secrete o sa o cumpar :)

Lucica Radu spunea...

mersi de comment! :D
Sa o iei, ca merita! :)

Cristina Pana spunea...

Nu prea este genul meu de carte, dar tu ai scris foarte frumos despre ea :)

Marcel spunea...

Nu am citit nimic de acest autor, dar aceasta carte pare foarte interesanta. O sa o citesc cat de curand

Claudia spunea...

Am citit si eu cartea si am scris despre ea tot in cadrul campaniei. Te invit si la mine pe blog http://lecturidemamica.wordpress.com/
Pe scurt....mi-a placut ca si thriller dar finalul e un pic SF :)

Lucica Radu spunea...

e interesanta sa stii! Cred ca tie o sa iti placa :)

Lucica Radu spunea...

multumesc frumos pentru apreciere! Te mai astept la mine pe blog! :)

Roxana-Mihaeala Munteanu spunea...

E o carte stufoasa, dar daca ti-a captat atentia si ai reusit sa o citesti pana la capat inseamna ca e o carte ce merita citita. Nu pare sa fie genul meu de carte, insa am sa merg sa o rasfoiesc....cel putin din curiozitate.

Lucica Radu spunea...

merita sis :)
Tu nu te-ai bagat in campania celor de la All? :*

Roxana-Mihaeala Munteanu spunea...

din pacate n-am dus intentia la stadiul de concretizare. am avut o perioada in care nu m-am simtit extraordinar si abia mi-am putut face temele pentru cursul de antreprenoriat. maybe next time...

O Oană spunea...

Mi-a plăcut enorm cartea și continuarea ei. Abia aștept ultima parte.

Ani spunea...

Cand am vazut cartea in librarie, nu am fost foarte tentata s-o citesc. Acum, dupa ce am citit articolul tau, o voi citi cu siguranta. "Misterul" este numele meu... ma rog, cel de-al patrulea :)

Lucica Radu spunea...

:)) ce nume interesant ai...si care sunt celelalte 3? :D

Mihai spunea...

Cred ca m-ai convins macar sa o pun la colectie in biblioteca. In cel mai bun caz o sa o si citesc candva... :)

Rux Andra spunea...

Am citit foarte multe recenzii despre ea... despre carte, asa cava urma sa citesc si cartea :) cat de curand.


Sa avem spor pana atunci la plantat copaci:)

Irina Bartolomeu spunea...

Intotdeauna m-au atras cartile astea. Cea de-a doua carte aleasa pentru campanie a fost Capatul cercului, asta dupa ce am oscilat bine intre ea si Sanctus. Poate facem schimb la final. :))

Lucica Radu spunea...

Cu drag :), putem face schimb!

Lucica Radu spunea...

Multumesc de vizita! Spor la plantat si tie! :)

Lucica Radu spunea...

trebuie sa incerc si eu Cheia intr-un final, am auzit ca este mai buna decat Sanctus! :)

Mircea spunea...

O carte destul de interesanta. Se doreste a fi in genul Dan Brown, dar nu reuseste decat partial. Oricum, e o lectura nu foarte complicata, se citeste usor si e foarte potrivita pentru relaxare.

David spunea...

Cred ca am sa o incerc, oricum eram in pana de idei de carti de citit...

Lucica Radu spunea...

pai sa o citesti :)
O iei de la mine cu imprumut, daca vrei :P

Pishky spunea...

interesantă... mulțumesc pentru recenzie :)

Lucica Radu spunea...

multumesc pentru comentariu! :)

Lucica Radu spunea...

si eu multumesc pentru comentariu! :)

@templatesyard