"Confesiuni" de Jodie Rhodes

01:01


"Confesiuni" de Jodie Rhodes este cea de a doua carte din campania vALLuntar pe care am citit-o. Scriu pe fuga aceste randuri, pentru ca nu vreau sa pierd sansa de a mai planta cel putin un copac in aceasta campanie. Asa ca, nu ezitati sa comentati! :)

"Confesiuni" este o carte de suflet, o biografie, un stil aparte, o viata spusa in cateva pagini. Iubesc biografiile si jurnalul, sunt stilurile de scris cele mai apropiate de sufletul meu.

Cartea prezinta o viata zbuciumata fara sens, cu multe intrigi si lupte interioare ale autoarei. Copilaria mai putin fericita s-a reflectat in viata ei de adult, aduncadu-i multe necazuri si neimpliniri. "Confesiuni" este o carte pe care trebuie sa o citesti cu mintea deschisa si cu sufletul deschis la problemele autoarei. Nu este de judecat, nu este de compatimit, fiecare isi alege un drum, unii il aleg mai drept, altii il aleg serpuit dar il indreapta pe parcurs...iar altii raman cu drumul lor serpuit.

Jodie, in incercarea ei de a-si face familia pe care nu avut-o niciodata, a dat mai mereu din lac in put! A avut doar relatii cu barbati insurati si a facut un copil cu un barbat pe care nu l-a iubit suficient...Un amalgam de sentimente in 270 de pagini, o carte pe care merita sa o cititi, sa o intelegeti si sa incercati sa invatati din greselile lui Jodie.

Pe coperta cartii, figurează urmatorul paragraf care sper sa va inspire sa cumparati si sa cititi aceasta carte:
 „Am crescut într-o casă în care iubirea lipsea. Nici eu, nici fratele meu, n-am fost vreodată sărutaţi sau îmbrăţişaţi. Pe părinţii mei îi îngrozea faptul că eram bună la învăţătură, căci se temeau să nu devin o tocilară, o paria. Căsătoria lor a fost un dezastru şi au ajuns amândoi alcoolici. (…) Într-un fel, ar trebui să le mulţumesc, pentru că dacă ar fi fost nişte părinţi buni, probabil că n-aş fi devenit scriitoare. Aşa, am avut material de lucru din plin. Două dintre romanele mele au fost publicate, iar cel de-al doilea, Winners and Losers, a ajuns pe lista de bestselleruri a L.A. Times în prima săptămână de la apariţie. Am ocupat posturi de conducere în agenţii publicitare din patru oraşe. Vreme de câţiva ani, am lucrat în industria de film. Însă când am devenit agent literar, nu numai că mi s-a schimbat radical viaţa, dar m-am schimbat şi eu. Confesiunile reprezintă drumul pe care l-am avut de parcurs până aici – unul lung şi plin de peripeţii.“-  Jodie Rhodes
Recenzia face parte din campania vALLuntar initiata de Grupul Editorial ALL, cu sprijinul ROMSILVA,  fiecare comentariu pe care il lasati poate contribui la plantarea unui copac!
La fiecare recenzie facuta care aduna 15 comentarii editura va planta un copac, iar restul de comentarii se aduna cu celelalte care sunt in plus pe alte bloguri si la 20 de comentarii se va mai planta un copac. Va invit deci sa lasati un comentariu, ca sa ajutam la oxigenarea aerului pe care il respiram. 

Va plac cartile de tip jurnal, autobiografice? Ce alte carti de acest gen ati mai citit?

You Might Also Like

11 comentarii

Follow by Email

Lucica Radu. Un produs Blogger.