Resurse utile pentru cei care activeaza in publicitate si nu numai... - Lucica Radu

marți, 12 februarie 2013

Resurse utile pentru cei care activeaza in publicitate si nu numai...

QRCode

Ma tin de mult sa scriu acest articol, numai ca mereu au mai aparut alte carti si documente utile si nu am reusit sa le organizez cum trebuie. Pentru ca in ultima vreme am avut timp sa citesc ceva mai mult, am optat de multe ori pentru carti sau prezentari de specialitate in ciuda unei carti relaxante de beletristica. Nu stiu daca este bine sau daca este rau, eu zic ca este util :).

M-am gandit sa fac o arhiva cu materialele pe care le am prin calculator si sa o impartasesc cu voi. Sper sa gasiti lucruri utile, care sa va ajute in proiectele pe care le derulati. Puteti descarca materialele de aici.

Spor la citit dragii mei!

P.S. Arhiva este valabila pana pe 26 Februarie! :)

2 comentarii:

irina spunea...

le-am descarcat si eu acum, le "rasfoiesc" maine! :)

Lucica Radu spunea...

Spor la rasfoit! Sper sa iti fie utile! :)

@templatesyard