Mizerabilii - o lupta intre credinta si ura - Lucica Radu

luni, 28 ianuarie 2013

Mizerabilii - o lupta intre credinta si ura


Nu am mai vazut de mult un musical, chiar nu mai imi amintesc de cand, insa ieri seara mi-am adunat rabdarea si am mers sa vad Mizerabilii. Un muzical bine realizat, o interpretare exceptionala a actorilor si cu siguranta un efort foarte mare pe care l-au depus in realizarea acestui film. O drama dura, o lupta interioara intre ura si credinta, o revolutie a unor tineri idealisti inabusita de conducatorii nemilosi. O iubire nascuta dintr-o privire care se implineste intr-un final. O ura nemarginita care se sfarseste printr-o sinucidere...

Totul este in gri si negru, o imagine a Frantei in anii 1800, o delimitare clara a saracilor de bogati, o imagine frumoasa unui copil idealist - Gavroche cat si imaginea cruda a mortii acestuia, toate impletite intr-o muzica ce-si merita un premiu Oscar. Echipa de sunet a filmului Mizerabilii a fost de trei ori mai mare decat cea a unui film obisnuit de la Hollywood. Au vrut ca totul sa fie autentic de la zgomotul podelei pana la suieratul vantului.

Cu o distributie de exceptie, printre care Anne Hathaway, Russlle Crowe si Hugh Jackman. Un rol de exceptie facut de Anne Hathaway, poate cel mai bine jucat rol al ei si un Russlle Crowe pe care nu credeam ca o sa il vad vreodata cantand iar Hugh Jackman nu mai are nevoie de niciun compliment, a fost perfect.


Mizerabilii, nu este un film pentru toate gusturile, nu este un film usor, este un film pe care trebuie sa il asculti si sa il traiesti. 

Am ramas cu doua idei mari din film si anume: m-am convins inca o data ca toti tinerii care se razvratesc impotriva unui sistem si vor sa faca o revolutie, de cele mai multe ori mor degeaba si nu in ultimul rand gandul optimist al filmului este acela ca atunci cand o noua zi va veni va rasari si soarele... Fiecare zi trebuie traita la maximum..indiferent de ceea ce ne ofera ea...

Multumirile pentru invitatie se indreapta cartre Sabina si RoImage.

Niciun comentariu:

@templatesyard