Despre femei si barbati cu Allan Pease - Lucica Radu

vineri, 18 ianuarie 2013

Despre femei si barbati cu Allan Pease

S-a facut atata valva in online cu articolul scris de Anne incat parca am si uitat de ce se intampla in jurul nostru si ce legi tampite mai dau ai nostri conducatori. Dar nu asta este important acum :).

Ma gandeam sa va scriu despre ce asteptari NU am eu de la barbati dar mi-am adus aminte de Allan Pease si al sau studiu comparativ intre femei si barbati si cred ca nu are rost sa mai scriu nimic ci pur si simplu sa va las sa vedeti filmuletele de mai jos si sa imi spuneti daca are sau nu dreptate Allan :)

Enjoy!






2 comentarii:

Cristina C spunea...

Salut!
Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.
Un an nou fericit iti doresc!

Lucica spunea...

Buna Cristina! Multumesc pentru aprecieri si pentru vizita. Te mai astept la mine pe blog.

Un an cu bine si tie! :)

@templatesyard