Ne-au incantat ziua oameni frumosi, ce ne-au impartasit experietele lor in mediul online. Au fost alaturi de noi:
Tudor Chirila, un boem asa cum il stiam deja, a tras o concluzie foarte realista in ceea ce priveste viata online vs viata offline.
Emilia Popescu, in ciuda faptului ca este imaginea unui brand prezent pe internet foarte mult - ACTIVIA- pe ea nu o gasim in lumea social media. Si ne-a explicat usor teama ei de a nu intra oricine cu bocancii in viata sa. Este o femeie extraordinara, o actrita minunata si un om de televiziune remarcabil.Solutia este sa stii sa tragi o linie intre viata personala si cea profesionala. Intr-o lume in care succesul se masoara financiar, exclusiv in bani, e important sa fii pe internet, daca traiesti din asta, dar trebuie sa poti sa-ti spui STOP, macar pentru doua ore!
Amalia Enache de la ProTV a vorbit despre Hope and Homes for Children cu o emotie in glas care a transmis-o si celor din sala. Povestea spusa de ea este emotionanta. Copiii abandonati sunt mereu un subiect sensibil, insa atunci cand povestea incepe cu urmatoarele cuvinte:
Imaginati-va cum ar fi sa nu poti alege cu ce te imbraci, unde mergi sau ce vrei sa mananci, sunt doar cateva dintre problemele pe care le au copiii abandonati in Romania.Tot de la Amalia am aflat ca pentru un copil din casele de copii statul cheltuie pana la 1800 ron lunar.
Cristi Lupsa de la DoR ne-a impartasit o parte din experientele sale alaturi de femeile din viata sa pe care le-a cunoscut pe net. A fost o prezentare frumoasa, plina de sinceritate si umor.
In partea a doua a evenimentului, am invatat decalogul de supravietuire in online de la Cristina Bazavan si am aflat ca cei de la Activia au decis sa transforme ideea campaniei #obiceiurisantoase intr-o platforma de CSR pentru toate brandurile Danone.
Multi oameni frumosi, experiente frumoase impartasite publicului, totul intr-un eveniment marca Evensys si Cristian Manafu. Felicitari dragilor pentru o dupa amiaza minunata!