Azi...NU! - Lucica Radu

luni, 17 decembrie 2012

Azi...NU!


Ai simtit vreodata ca nu mai poti, straine?
Este ca si cand vrei sa te ridici din pat si nu reusesti, este ca si cand sufletul iese din trup si o ia la goana, iar trupul ramane inert in acelasi loc fara a putea sa miste niciun muschi. Ai simtit asta vreodata? Cum ai reusit sa iesi din acea stare? Ce motivatie ai gasit mereu pentru a merge mai departe si a zambi?

Te-am cautat in fiecare noapte de mai bine de trei saptamani si nu ai aparut. Ai uitat sa te opresti la usa mea? Ai uitat de mine? Stii ca tu esti cel ce revarsa putere asupra mea, tu esti cel care ma face sa lupt, sa nu ma opresc din mers si sa trec peste toate obstacolele! Stii asta...si totusi anul acesta nu ai venit!

Vine iar Craciunul si iar nu esti si te caut mereu in fiecare amintire, in fiecare poza, te caut si sub brad si afara, gandindu-ma ca te-ai dus iar sa il conduci pe Mos Craciun, dar nu esti, iar bateriile mi-au secat de ultima oara de cand am vorbit. A trecut ceva timp si mi-e greu, din ce in ce mai greu...

As vrea sa stiu ca in lumea ta iti e bine...atat de bine incat timpul a trecut prea repede si tu nu ti-ai dat seama...probabil calatoresti mult si ceasul tau este setat mereu pentru alte continente...Eu sunt tot aici...sa stii...cand ai timp treci si pe la mine...pregatesc o cafea buna si o prajitura de casa asa cum iti place tie si stam la povesti...de care vrei....de la istorie si geografie la noile tehnologii...ce vrei tu...numai sa vii!

Azi...NU...maine....NU...da poate ca intr-o zi va fi..Azi...DA!

Ramai cu bine....

aceiasi
L.

Niciun comentariu:

@templatesyard