Acasa - Lucica Radu

vineri, 21 decembrie 2012

Acasa


Adrenalina, goana dupa cadouri ( in limita bugetului), bagaje multe, agitatie...toate pentru un singur scop...Craciunul acasa! Eu am doua case :)) ( sunt mai bogata), dar pentru mine cuvantul acasa va ramane mereu asociat cu casuta mea de la Constanta, cu camera mea in care am strans mai bine de 24 de ani de amintiri, cu mirosul prajiturilor de casa amestecate cu miros de brad proaspat si cu colindele copiilor din cartier... Acasa este locul copilariei mele, oaza mea de liniste, prietenii mei de o viata, marea cea agitata si aerul sarat :)

De maine imi iau vacanta pana dupa Craciun, pe urma revin ceva mai mult in zona online. Nu fac inca bilantul pe 2012, consider ca mai am de adunat povesti pana la finalul anului.

Sper ca si voi sa fiti acasa, acolo unde va simtiti "acasa" de sarbatori. Sa aveti parte de un mos bogat si de multe bucurii. Lasati deoparte tristetile si problemele pentru cateva zile, relaxati-va si incarcati-va bateriile cu multa energie pozitiva!

Ce inseamna "acasa" pentru tine?

sursa foto: http://pinterest.com

3 comentarii:

danap.ro spunea...

Ma bucur ca ai ajuns acasa! Si, pentru ca o sa ne luam cu pregatirile de Craciun, iti doresc de pe acum un Craciun cald, frumos, plin de mirosurile copilariei, ce mai, un Craciun ca acasa!

Lucica spunea...

Multumesc frumos Dana :) Sarbatori cu bine si cu multa liniste sa ai si tu! Sa iti aduca mosul tot ce vrei:). Pupici!

Irina Bartolomeu spunea...

Eu inca nu-mi gasesc locul, insa ii invidiez pe cei care pot spune... "ma duc acasa". Am scris si eu despre asta http://irina.bartolomeu.ro/acasa-in-maramures/

@templatesyard