TheFancy.com un alt fel de a socializa - Lucica Radu

miercuri, 7 noiembrie 2012

TheFancy.com un alt fel de a socializa


Voi stiati de reteaua de socializare Fancy? Eu am auzit ceva zvonuri prin vara dar nu le-am dat prea multa importanta. Insa, de cateva zile imi tot clatesc ochii pe aceasta platforma si realizez ca este o retea de socializare foarte interesanta. Nu degeaba se zvonea la un moment dat ca ar vrea Apple sa o achizitioneze! :)

Dar ce este Fancy?
Fancy este un site de socializare bazat mult pe imagini, asemanator lui Pinterest, pe Fancy nu ai buton de Pin It insa ai buton de Fancy It. Diferenta majora dintre cele doua retele de socializare, este ca pe Fancy poti achizitiona produsele direct din platforma de socializare. L-ai vazut, ti-a placut, l-ai cumparat! Mie mi se pare foarte utila ca platforma de promovare pentru branduri de fashion si gadget-uri. De asemenea, poti face oferte personalizate celor care achizitioneaza produse prin intermediul Fancy. Inca o data am realizat ca modulul de e-commerce aduce plus valoare unui site de socializare. 
Obiectele care ne plac pot fi salvate pe categorii, si pot fi partajate atat pe platforma Fancy, cat si pe Facebook. Site-ul are si un widget pentru Google Chrome, pe care ne invita sa il instalam, imediat ce ne-am logat. Dupa instalare, orice obiect de pe site-urile pe care navigam poate fi adaugat in Fancy. 

Eu sper sa prinda in Romania aceasta retea sociala din ce in ce mai mult :). Voi ce parere aveti?

Gasiti mai jos o prezentare detaliata despre ce stie sa faca Fancy.






Niciun comentariu:

@templatesyard