Tango vs Kata - Provocare! - Lucica Radu

joi, 29 noiembrie 2012

Tango vs Kata - Provocare!

Despre tango am mai scris acum ceva timp aici :) Nu mi-am schimbat parerea despre el, este acelasi dans seducator, complex, plin de pasiune si puritate.

Kata, pentru cei care nu sunt familiarizati cu lumea artelor martiale, reprezinta lupta imaginara cu mai multi adversari sau tehnica-in-tehnica cum i se mai spune. O inlantuire de tehnici de arte martiale precis executate, dupa un anumit tipar. La fel ca in dans, nerespectarea pasilor si a pozitiei duce la un exercitiu greoi si fara cursivitate.

De ce zic ca intre cele doua exista o asemanare, dincolo de insiruirea de pasi executati corect, atat prin tango cat si prin kata iti poti regasi calea si energia de trai. Trebuie sa le faci cu pasiune si sa lasi norii negri sa plece din jurul tau atunci cand esti implicat in aceste actiuni.

Imi doresc de mult sa invat sa dansez tango, probabil ca as fi mai rau decat atunci cand am incercat sa execut prima oara o kata :), muuuult mai rau, dar merita incercat! Ma gandesc sa invat Kata pe cel sau cea care ma invata tango, este un win-win :). Doritori? Accepta cineva provocarea?


vs 




Niciun comentariu:

@templatesyard