Lucia sau mai bine zis Lucia-Maria Popescu - Lucica Radu

vineri, 16 noiembrie 2012

Lucia sau mai bine zis Lucia-Maria Popescu



In ultimul timp ( si cred ca este un timp destul de mare), momentele in care ma simt mandra ca apartin acestei tari sunt din ce in ce mai putine. Multi oameni care ne fac de ras...multe valori ingropate fara a le da nicio sansa sa iasa la suprafata. Si totusi...unii ghiocei reusesc sa isi scoata capul din multime... Valoare...daruinta...modestie...asa poate fi caracterizata Lucia sau pe numele ei intreg Lucia-Maria Popescu. Nu ati auzit de ea pana acum? Nici eu nu am auzit de mult de ea...insa muzica ei mi-a ajuns intr-o zi la urechi si parca nu a mai iesit de acolo. Este ca o adiere, ca un lichid misterios ce se scurge prin vene si le curata de tot ce este rau.

Este o tanara de 18 ani pe care eu as fi comparat-o cu Adele insa intr-un scurt search pe Google am observat ca a fost deja comparata cu Adele de catre presa din Statele Unite. Gasiti aici articolul cu pricina :).

Ascultati-o cu sufletul si spuneti-mi ce parere aveti despre Lucia? :)


Niciun comentariu:

@templatesyard