"Dusmancele, o poveste de iubire" la Teatrul Evreiesc de Stat - Lucica Radu

marți, 6 noiembrie 2012

"Dusmancele, o poveste de iubire" la Teatrul Evreiesc de Stat

O seara de joi...ploaie marunta si un dor nebun de teatru :). Am ajuns prin ploaie la Teatrul Evereiesc de Stat, mi-am luat biletele si am asteptat in hol pana am fost invitati in sala.
Cladirea ce gazduieste Teatrul Evreiesc de Stat este pe o arhitectura veche cu un design frumos. Sala nu este mare, dar zici ca este o replica mai mica a Operei Romane. Spectatorii isi cauta in liniste locurile si asteapta sa inceapa piesa...

Piesa "Dusmancele, o poveste de iubire" este o comedie spumoasa ce se petrece undeva dupa cel de al doilea razboi mondial in America. In ciuda faptului ca asistam la o poveste de iubire incurcata de destinul vietii, poveste creionata cu destul umor simteai fara sa vrei un gust amar al istoriei celui de al doilea razboi mondial si al suferintei supravietuitorilor Holocaustului. Urmarind piesa pana la final cu sufletul la gura, realizezi cum suferinta poate schimba oamenii, pe unii in bine pe altii in rau. Si cel mai frumos este cand vezi ca un om considerat un nimic, ajunge sa invete si sa se zbata pentru a demonstra tuturor ca este mai presus decat cei din jur...

O poveste despre viata si moarte, despre iubire si tradare, despre politica si libertate... Un spectacol al contrastelor bine pus in scena de actorii: Mihai Călin, Nadiana Sălăgean, Luana Stoica, Alexandra Fasolă, Andrei Finţi, Mircea Drîmbăreanu si Leonie Waldman Eliad.

Va recomand din suflet sa vedeti aceasta piesa, nu o sa regretati niciun minut petrecut in sala de spectacol. Multumirile mele pentru invitatia la teatru merg catre Loredana :).

Niciun comentariu:

@templatesyard