Astazi vreau sa fiu ambasadorul Romaniei! - Lucica Radu

miercuri, 28 noiembrie 2012

Astazi vreau sa fiu ambasadorul Romaniei!


Opreste-te o clipa si gandeste-te ce iubesti mai mult la Romania? Nu compara si nu raporta nimic la ceea ce ai vazut in afara granitelor, spune-mi doar ce lucru frumos iti vine in minte.

Astazi imi propun sa va spun de ce iubesc eu Romania...de ce imi place sa traiesc in tara asta...de ce aleg sa zambesc in fiecare zi...ca m-am nascut aici. Astazi, vreau sa fiu ambasadorul Romaniei si sa va povestesc cum este Romania pe care nu vrem sa o vedem de cele mai multe ori din cauza ca suntem orbiti fie de problemele noastre fie de problemele pe care mass-media ni le expune.

Suntem un popor frumos cu o tara frumoasa...haideti sa ne promovam asa cum suntem noi! Haideti sa ne bucuram de ceea ce avem si sa zambim!

Cum vad eu Romania si cum ii vad pe romani:

  • este o tara neimplicata in vreun razboi, nu imi este teama ca suna alarma si trebuie sa ma ascund in vreun buncar
  • sunt inconjurata de oameni extraordinari care ma inspira si imi dau forta sa merg mai departe. Am invatat ca orice obstacol cat de greu ar fi poate fi trecut daca ai oamenii potriviti in jur.
  • suntem pe locul doi in lume la viteza de internet, putem accesa oricand si la orice ora orice informatie vrem din orice parte a globului
  • suntem olimpici la matematica
  • suntem campioni olimpici, mondiali sau europeni in multe sporturi
  • am inventat avionul
  • am inventat stiloul
  • am avut poeti remarcabili si prozatori de seama
  • suntem recunoscuti in lume prin nume ca: Nadia Comaneci, Gica Hagi, Ilie Nastase sau mai tinerii Catalina Ponor, Sandra Izbasa, Alina Dumitru si multi altii
  • avem peisaje minunate si orase frumoase
  • am avut Capitala  Europeana a Culturii - Sibiu
  • o sa avem Capitala Europeana a Tineretului - Cluj-Napoca in 2015
  • avem Casa Poporului, Palatul Mogosoaia, Castelul Peles, Castelul Bran si multe altele
  • avem oameni de seama carora le pasa de cei din jur, avem oameni care se zbat sa ajute
  • avem dascali care ne indruma pasii catre invatatura si avem medici care ne ingrijesc de orice boala
  • avem mare si munte
  • avem umor
  • avem puterea de a merge mai departe!
Haideti sa schimbam imaginea Romaniei in bine! Sa fim ambasadorii tarii noastre. Si ce este cel mai frumos in toata aceasta campanie, este ca un mare OM doneaza 10€ acestui copil (detalii găsiţi aici) pentru fiecare articol despre Romania frumoasa care apare pe bloguri!

Articolul poarta eticheta #romaniansaresmart si totodata am pus aceasta eticheta unor articole pe care le-am scris de-a lungul timpului si se incadreaza perfect acestui mesaj. Articolele cu pricina le gasiti aici.

Mai multe detalii despre campania - O tara, 19 milioane de ambasadori, gasiti aici.

3 comentarii:

Dana Patranoiu spunea...

Ma bucur sa citesc ceva de bine despre Romania (ca m-am saturat de comentarii defetiste si injurioase)... :)

Lucica Radu spunea...

Si eu m-am saturat de cuvintele urate :) Mi-as dori sa putem schimba ceva la imaginea noastra si mi-as dori sa ne schimbam noi ca oameni, sa devenim mai puternici si cu mai mult simt de raspundere :)


P.S. Trebuie sa te scot la o cafea next week :) Ca la NetCamp nu ne-am vazut :|

inele pietre pretioase spunea...

Chiar nu inteleg de ce multi romani au doar plangeri la adresa Romaniei. Asa ca e binevenita orice actiune pozitiva. :)

@templatesyard