Tu ai zambit azi? - Lucica Radu

vineri, 5 octombrie 2012

Tu ai zambit azi?


Recunosc ca in ultimile zile am fost destul de ocupata si nu am apucat sa ma documentez in legatura cu toate evenimentele din aceasta perioada. Pe seara, am vazut stirea ca astazi sarbatorim Ziua Mondiala a Zambetului si mi s-a parut foarte interesant subiectul. Am cercetat putin si am descoperit lucruri interesante despre aceasta zi.

Stiati ca... "World Smile Day" a fost initiata in 1963, de americanul Harvey Ball, "parintele" fetei zambitoare ("smiley face")?! De asemnea, aceasta zi se sarbatoreste in fiecare an in prima vineri a lunii octombrie. Nu stiu exact de ce a ales inceputul de toamna pentru aceasta onomastica, insa mie mi se pare cel mai potrivit moment. Toamna cu jocul ei de culori, cu temperaturile ei blande si cu mirosul de struguri nu poate sa te tina posomorat.

Cum astazi a fost o zi insorita nu cred ca  nu ati gasit nici macar un motiv care sa va faca sa zambiti.
Sa zambim din inima! :)

Niciun comentariu:

@templatesyard