Concert aniversar - 25 de ani de Therion! - Lucica Radu

marți, 23 octombrie 2012

Concert aniversar - 25 de ani de Therion!


Vineri seara -19 Octombrie 2012- in Bucuresti a avut loc concertul aniversar al celor de la Therion. Formatia suedeza a venit pentru a treia oara in Romania insa pentru mine a fost a doua oara cand i-am vazut live pe scena. Impresiile si trairile primului meu concert Therion le gasiti aiciConcertul ce a marcat aniversarea a 25 de ani de activitate pentru Therion a facut parte din turneul european intitulat “Flowers Of Evil Tour Europe”.

Un spectacol de lumini, muzica buna si multa empatie. Ca sunt profesionisti stiam dar ca pot fi atat de sinceri si deschisi in fata unui public, sincer nu m-am asteptat. Au povestit cum s-au gandit sa faca rost de finantare pe cont propriu pentru albumul lor aniversar, album cantat in limba franceza, deoarece managerul lor si casa de productie aveau o problema ca nu credeau ca un album in franceza va fi bine vandut. Cine a zis ca daca faci muzica de calitate trebuie sa ai si sustinere din partea caselor de productie, se pare ca si la ei e ca la noi...

Au cantat cu sufletul melodii noi si melodii mult prea cunoscute din repertoriul lor cum ar fi: Poupée De Cire, Poupée The Son” ,“J’ai Le Mal De Toi”, Son Of The Sun“, “Via Nocturna“, “Abraxas” sau “Lemuria" . Am cantat in cor, am dat din cap si am tresarit la fiecare acord al melodiilor lor. Un show marca Therion care m-a lasat fara rasuflare.... 

Pe final de concert ne-au povestit cum li s-a furat cutia cu pene de chitara ( chiar in Romania!!!!), lucru care m-a facut pe mine sa plec capul de rusine...Nu...nu asa se face oameni buni!!! Melodia de final cantata in cor cu toti cei prezenti la Arenele Romane a fost celebra piesa "To Mega Therion". 

Se pare ca nu vor mai avea turnee prea mari in urmatoarea perioada, nu se stie insa cat de lunga va fi aceasta. Eu sper sa ii mai revad in concerte la noi in tara. Pe final va las sa ascultati una din melodiile mele preferate de pe noul lor album - "J’ai Le Mal De Toi”.




Niciun comentariu:

@templatesyard