"Cand dragostea poarte paslari" - o comedie cu masca si fara masca la Teatrul Masca - Lucica Radu

marți, 16 octombrie 2012

"Cand dragostea poarte paslari" - o comedie cu masca si fara masca la Teatrul Masca

De fiecare data cand vreau sa scriu despre Teatrul Masca si spectacolele sale am in cap o avalansa de cuvinte pe care nu o pot stapani. Vin toate gramada cu o viteza mai mare decat pot eu sa le astern pe hartie in niste fraze coerente... :) Si totusi, imi voi aduna gandurile si emotiile si va voi povesti despre experienta de duminica de la teatru...

La invitatia prietenilor mei de la Teatrul Masca, duminica seara am fost la premiera spectacolului "Cand dragostea poarta paslari", un spectacol in regia cunoscutului Michele Modesto Casarin. As putea spune nu un regizor ci un prieten al Teatrului Masca, Michele Modesto Casarin este laureat al Leului de Aur de la Venetia si colaboreaza cu Teatrul Masca de mai bine de trei ani.

Spectacolul este o impletire de iubiri interzise presarate cu sarcasm si umor care intr-un final isi gasesc calea cea dreapta.

Intriga piesei alterneaza momente comice cu momente dramatice, scene romantice si scene amuzante, zgomotoase si traditionale. Glumele, certurile, muzica, jocul mastilor si costumele pitoresti vor invita spectatorii intr-o calatorie in Italia sfarsitului de secol al XVI-lea, intr-un univers plin de culoare si umor. 

Mi-au ramas in minte cateva replici din spectacol, care sper sa va indemne si pe voi sa mergeti sa il vedeti live. Credeti-ma ca merita fiecare minut pe care il veti petrece in sala alaturi de minunatii actori ai Teatrului Masca:

  • Oliva esti diabolica. Nu stapana, sunt femeie! - este replica mea preferata :)
  • Nu fug, ma retrag strategic!
  • Izabellei mele i-ar fi mai bine cu un batran bogat, decat cu o manastire saraca!
  • Ne imaginam ca avem casa, da’ n-avem. Asta e…magia teatrului...
  • Usa incuiata, onoare nepatata! 
Lista replicilor ar putea continua dar vreau sa las o urma de mister si sa va provoc sa mergeti sa vedeti piesa. Detalii despre programul Teatrului Masca cat si despre modalitatea de rezervare si procurare a biletelor gasiti pe site-ul teatrului: www.masca.ro 

Nu cred ca trebuie sa va mai spun ca finalul pieselor de teatru este cel mai trist (ca s-a terminat spectacolul) dar si cel mai emotionant. Aplauzele unei sali pline ridicata in picioare si cate un "Bravo" strigat din toti plamanii ma fac sa cer un bis si inca unul... Si totusi cortina s-a tras iar eu am ramas tot in picioare aplaudand si asteptand parca un bis...M-am dezmeticit usor cand am vazut ca spectatorii se indreptau incet spre iesire... Din nou experienta de la Teatrul Masca a fost precum un vis frumos din care nu vrei sa te trezesti niciodata. :)

Felicitari dragii mei pentru un spectacol minunat!

Niciun comentariu:

@templatesyard