Ai mai multa putere sa te implici - Lucica Radu

marți, 2 octombrie 2012

Ai mai multa putere sa te implici



Asa cum au inceput noua linie de comunicare cei de la Vodafone, se pare ca vor sa cucereasca inimile tuturor romanilor. Emotia, este cuvantul cheie al comunicarii lor. Si se pare ca nu se vor opri aici. Din ce am vazut in ultima vreme, pe langa campaniile lor de brand care urmaresc o linie emotionala, campaniile lor de CSR sunt din ce in ce mai multe si mai vizibile. Saptamana trecuta, la Webstock, am primit de la Vodafone o carte de povesti ( Praslea cel voinic si merele de aur - Petre Ispirescu), acest lucru se intampla ca urmare a campaniei de educare a clientilor Vodafone de a opta pentru factura electronica in locul celei printate. Astfel, din banii salvati ei vor publica carti pentru copii.


Voua va plac campaniile Vodafone?

2 comentarii:

Istrate Daniel spunea...

Iti spun eu in particular cat de neseriosi si manipulatori sunt Vodafone. Nu le pasa de noi le pasa de imagine si de turnover!.

Lucica spunea...

asa sunt toti Daniel :) Aici era ideea de campanie de comunicare, nu cat de manipulatori si neseriosi sunt :P

@templatesyard