Monica Anghel - Bad Love Story - Lucica Radu

joi, 27 septembrie 2012

Monica Anghel - Bad Love Story

Am crescut cu muzica Monicai Anghel, am ascultat-o mereu, indiferent de curentul muzical pe care il impunea timpul. Eu mereu am fost in contratimp cand a venit vorba de muzica, am ascutat mereu altceva decat cei din jur. Ascult de la blues, latino, pop pana la hard-rock, totul depinde de stare. :)

Cand am auzit ca Smiley i-a compus o piesa Monicai Anghel, am fost curioasa sa o ascult. Si recunosc ca este o melodie foarte frumoasa. Ce este de apreciat insa, este faptul ca Monica s-a lasat pe mainile unui compozitor si muzician mai tanar cu o generatie decat ea. Se pare ca increderea pe care i-a acordat-o nu a fost de prisos :) Good work Smiley! Good work Monica!

Dragii mei va las in compania inegalabilei Monica Anghel!

Niciun comentariu:

@templatesyard