Jurnal de vacanta - orasul ideal - Lucica Radu

duminică, 2 septembrie 2012

Jurnal de vacanta - orasul ideal

Munte..mare...mare...munte... Am colindat prin tara noastra draga si am reusit sa imi conturez ideea de oras ideal :) pentru mine.
Sa zicem ca as vrea sa aiba un pic din Sibiu...




ceva din Sighisoara....


un strop de Brasov...




si nu in ultimul rand Constanta...cu tot cu marea ei :)


In concluzie imi doresc sa am munte, centru istoric, cetati vechi, parcuri mari, port turistic si marea intr-un singur loc :). As putea sa imi desenez orasul ideal si l-as purta cu mine oriunde as merge. M-as cufunda in istoria sa si as trai la maxim fiecare clipa petrecuta in el. Cum acest oras nu cred ca exista, el o sa fie doar in gandurile mele si in pictura mea imaginara...

Voi ce oras preferat aveti? Exista in realitate?


Niciun comentariu:

@templatesyard