#headshotphoto de blogger - Lucica Radu

marți, 4 septembrie 2012

#headshotphoto de blogger


Cred ca de la inceputul verii tot vorbesc cu Marcel despre un eveniment cu bloggeri, dar nu stiam cum sa abordam subiectul astfel incat sa fie un eveniment profesionist dar si distractiv totodata. Prin august s-a hotarat sa il faca pana la urma, pe tema "head shot photo". Zis si facut, i-am zis ca sunt disponibila pentru machiaj dupa concediu, pe 1 Septembrie si asa a ramas si data stabilita. Pentru energie de lunga durata si hidratare am apelat la Pepsi Romania, care nu ne-a lasat la greu. Astfel, toate fiind asezate pe hartie mai ramanea sa stabilim pe cine invitam si la ce ora punem evenimentul, lucruri de care a avut grija cu mult tact  Sabina :).

S-a dus si luna august, toate detaliile au fost puse la punct, iar sambata 1 Septembrie 2012 mi-am strans geanta de cosmetice si pensulele minune si m-am indreptat catre studioul lui Marcel. 

Mi-am luat cu mine si emotiile pe care nu am reusit sa le las acasa, oricat as fi vrut. Le stiam pe fete din vedere, le studiasem putin forma fetei, imi facusem temele din timp, dar tot eram stresata sa iasa totul bine. Da, sunt perfectionista cand vine vorba de machiaj asa cum este si Marcel cand vine vorba de fotografie, probabil de asta putem lucra impreuna foarte bine. El stie ce vrea, eu stiu ce vrea. A, da cam asa merge cand lucrezi cu un fotograf profesionist. El pune accent pe natural iar eu apreciez asta foarte mult. Machiajul nu este facut pentru a-ti schimba fata cu totul, el este pentru a-ti pune in evidenta trasaturile frumoase ale fetei si pentru a ascunde micile imperfectiuni.

Ajunsa pe strada Frumoasa ( un nume predestinat as spune ), am facut cunostinta cu fetele care s-au acomodat foarte repede cu atmosfera din studio, s-au relaxat si au fost gata de pus pe scaunul de make-up, nu inainte insa sa imi pozeze arsenalul de machiaje cu care venisem ( eu zic ca nu era asa mare :D ). Astfel ca in ordinea numerelor de pe tricou au trecut prin mana mea: Raluca Popa, Andra Zaharia, Lavinia Biberi si Corina Scheianu. Am machiat mai bine de 3 ore fara sa imi dau seama cand a trecut timpul. Doar spatele meu s-a resimtit, in rest eu as mai fi machiat inca pe atat. Imi place, ma relaxeaza si imi da o stare de bine! Rezultatul, eu zic ca a fost unul bun, dar le las pe ele sa va dezvaluie cum s-au simtit si ce au invatat din aceasta experienta, detalii gasiti la Raluca, Andra, Lavinia si Corina pe blog.

Dupa cinci ore de machiaj, poze, schimb de haine si retus am zambit cu totii fericiti de rezultatul nostru. Duminica a fost partea a doua a evenimentului, cea in care au fost invitati baietii sa pozeze, pe ei i-am lasat sa se distreze singuri prin studio, nu i-am chinuit cu machiajul, cu toate ca ar fi fost fun :D. Despre experientele lor in fata aparatului de fotografiat puteti citi la MariciuAndrei, Bunescu si Nihasa.

Pana avem toate pozele va las sa trageti cu ochiul in spatele cortinei.

Pe Marcel il gasiti ca si pana acum pe: Site, Facebook si Twitter. Iar eu va stau la dispozitie oricand pentru machiaj si sfaturi de make-up atat pe Blog cat si pe Facebook sau Twitter.



Niciun comentariu:

@templatesyard