10 ( Zece) - Lucica Radu

miercuri, 26 septembrie 2012

10 ( Zece)


Zece ani de la terminarea liceului....Inchid ochii si ma intorc in timp, parca ma teleportez in clasa, simt emotia Bac-ului, agitatia dinaintea banchetului, toti cei patru ani imi trec parca prin fata ochilor cu bune si cu rele... Am avut parte de cei mai frumosi ani din viata, am avut o adolescenta minunata cu tot ce e nevoie pentru ea. Profesori exigenti, colegi faini, iubiri ascunse, greve ale profesorilor petrecute pe plaja, ore de info la biliard si lista ar putea continua. :)

Ne-am revazut cu o parte din colegi si cu dirigintele nostru ( care asa cum a marturisit chiar el, atunci cand ne-a luat clasa ca diriginte avea varsta noastra). Era tanar si timid dar un profesor si un pedagog excelent. Un om care preda fizica din placere, un profesor pe care nu l-am vazut niciodata sa vina la ore cu notite, totul avea in cap....de la teorie la probleme. Am ramas impresionata cand l-am vazut ca a adus dupa el, biletelele scrise de fiecare in ultima zi de scoala in cl a XII-a cu multumiri pentru el. Ne-am amintit impreuna toate trasnaile pe care le faceam in liceu, dar asa cum zicea si el, noi am fost mici copii fata de adolescentii de astazi.

Pentru un weekend am cazut in butoiul cu melancolie...m-am intors in timp si m-am simtit din nou adolescenta :). Am rasfoit file de jurnal, poze si amintiri de mai bine de 10 ani. Sper sa ne revedem mai des si  intr-o formula cat mai extinsa :)


Niciun comentariu:

@templatesyard