Romania la Jocurile Olimpice - Londra 2012 - Lucica Radu

vineri, 27 iulie 2012

Romania la Jocurile Olimpice - Londra 2012

In afara mizeriilor politice din tara noastra scumpa si draga, in lume astazi se deschide cel mai mare si important eveniment al momentului: Olimpiada de vara de la Londra.


Si cum echipa Romaniei este destul de numeroasa, vreau sa le urez din sufletul meu de sportiv: Multa bafta! Capul sus dragii mei, sa veniti acasa cu multe medalii! Hai Romania!

Si pentru ca micuta gimnasta Larisa Iordache a suferit o accidentare, iar dorinta ei acerba de a-si ajuta echipa m-a sensibilizat, am sa va las mai jos ceea ce a declarat cu putin timp in urma.
"Sigur că pot, dacă vrei şi îţi doresti, sigur că poţi. Nu mă doare atat de tare încât să nu fac, pot să rezist şi voi rezista, mai ales că ştiu că au nevoie de mine, de aceea strâng din dinţi şi vreau să ajut echipa cât mai bine, să fac cât mai bine exercitiile", a declarat Larisa Iordache, după antrenamentul oficial. 


De-am avea toti in noi macar un sfert din ambitia pe care o are aceasta copila, cu siguranta tara ar merge pe un drum mai bun!

Niciun comentariu:

@templatesyard