Inger cu chip de om - Lucica Radu

luni, 16 iulie 2012

Inger cu chip de om


O poveste reala dar aproape ireala in Romania anului 2012... 
Mi-as fi dorit sa imi permit o batranete mai usoara. Sa am tot ce imi trebuie, nu sa ma scormonesc in portofel dupa bani de medicamente sau de mancare. Sa pot sa ma relaxez dupa o viata de munca, dar nu e chiar asa cum as vrea eu. E greu..ma zbat asa cum pot sa ma descurc eu si sa ii ajut pe cei din jur. Sunt un om bun...am trecut prin multe incercari ale vietii. Am suferit dar am fost si fericita, am zambit si am plans, am iubit si am fost iubita mai mult de oameni straini decat de rude...dar nimic nu m-a impiedicat sa ma autodepasesc. Azi vreau sa ii multumesc unui necunoscut...unui baiat tanar care mi-a iesit in cale si mi-a intins o mana de ajutor fara sa ii fi cerut. M-a vazut plecand suparata de la ghiseul unei clinici de analize, ca nu mai aveau loc pentru analize acoperite de CAS pana la sfarsitul anului. Iar daca vroiam sa le fac trebuia sa platesc o suma de bani de care nu dispuneam momentan...m-am intristat si am plecat cu gandurile amestecate...In spatele meu, tanarul a venit dupa mine, m-a oprit si mi-a intins suma de bani de care aveam nevoie pentru analize. M-am blocat si am incercat sa ii spun ca nu ii vreau...dar mi i-a pus in mana, mi-a urat multa sanatate si a plecat. Mi-au dat lacrimile...m-am asezat pe o bancheta 5 minute sa imi revin si tot nu imi venea sa cred...  Cine era? De ce a facut gestul asta? Cum? Ce?...prea multe intrebari fara rost... O fi fost un inger cu chip de om...nu stiu?! Dar nu am cum sa ii multumesc decat prin intermediul acestui articol...multumesc inger cu chip de om! Fie ca viata ta sa fie presarata numai cu zambete si bucurii!" 

@templatesyard