Hrana sufletului - Lucica Radu

duminică, 17 iunie 2012

Hrana sufletului

Mirosul de tei ma imbie in fiecare dimineata pe strazile orasului. De-as simti si mirosul marii ar fi si mai placut decat asfaltul incins al capitalei. Dar...o sa il simt si pe acela cat de curand...

Astazi am experimentat o dimineata de duminica speciala...o plimbare pe Calea Victoriei la 9 dimineata, un frappe cu un prieten la o terasa abia deschisa, adierea vantului, planuri de viitor si proiecte noi schitate. Deja soarele incepuse sa arda spre pranz, dar nimic nu m-a impiedicat sa dau o tura de Cismigiu, sa miros florile, sa ascult pasarelele si chiar orchestra din foisor care incanta privirile si auzul fiecarui trecator. Deja cautam umbra prin parc si o banca libera...Am privit oamenii cum trec, am ascultat inimile cum bat si am inteles ca daca avem acelasi vis..inimile noastre se transforma intr-o inima mare ce are acelasi puls.





Mi-am plimbat sufletul pe strazi vechi, ascunse parca de ochii lumii, pustii si totusi sublime. Mi-am odihnit sufletul apoi intr-o biserica veche, frumos pictata si linistita. Slujba se incheiase de mult, iar lacasul parea numai al meu..

Si dupa o dimineata melancolica...melodia Shakirei m-a trezit din visare... O duminca de vis sa aveti!

Niciun comentariu:

@templatesyard