Aventuri la Terra Park - Lucica Radu

marți, 1 mai 2012

Aventuri la Terra Park


Aveam un voucher pentru Terra Park de vreo luna si nu imi facusem inca curaj sa incerc aventurile din el. Asta pana sambata cand mi-am luat inima in dinti si am mers in parc. Nu este asa mare cum ma asteptam, doar ca standardele sunt unele europene. Angajati destui, binevoitori si chiar simpatici :).

Ce am incercat eu si va zic ca merita sa va dati daca stati bine cu inima :) ar fi asa:

  • Trans-siberian Express - auch...asta a durut, jumatate de cursa am stat cu ochii inchisi, nu e destul ca te duce pe pante abrupte, te mai si invarte pe langa asta. Merita experienta, macar pentru senzatia "high" pe care am avut-o cand am coborat din el. 
  • Willis Tower - pare un lift neacoperit, dar in realitate este un lift care te propaga cu o viteza de 16m pe secunda. Suspansul creste atunci cand esti in varf si ai putea sa admiri Bucurestiul de sus, dar nu stii cand vei cobori brusc la baza turnului. Suspans mare, durata insa cam mica :).
  • Olt Time Crash - Mai stiti masinutele din Satul de vacanta sau chiar cele de prin parcurile din Bucuresti? Acestea sunt varianta modernizata a acelora, sunt noi, au servo bun si o pedala de aceleratie perfecta pentru incalcarea regulilor de circulatie. Va spun sincer ca eu acolo as fi ramas toata ziua. Uiti de toate grijile si de toate regulile de circulatie, este locul perfect!
Mai erau cateva atractii care merita incercate, cum ar fi Ciocanele sau pe numele lor din Terra Park "Insula Pastelui - MOAI", Pendula sau North Pole.

Pe voi ce atractii va atrag in parcurile de distractii? Cele periculoase sau cele mai soft?!

3 comentarii:

Anonim spunea...

vreau si eu :)

Anonim spunea...

"binevoitori si chiar simpatici :). poti sa dezvolti ?

Lucica spunea...

:)) nu cred ca este cazul

@templatesyard