Titanic - Lucica Radu

miercuri, 4 aprilie 2012

Titanic


Alaturi de prietenii TVR2 am revazut aseara filmul Titanic, de data aceasta in varianta 3D. Intr-o atmosfera  de gala cu sampanie si muzica clasica, ne-am facut incalzirea pentru cele 3 ore de film. 

L-am perceput altfel..total altfel. Poate varsta, experienta de viata si trairile prezente si-au spus cuvantul. Nu mai sunt o adolescenta rebela, usor timida care visa la povesti romantice de dragoste, acum sunt o femeie puternica cu suflet sensibil. Si totusi, m-a marcat fiecare secventa a filmului in felul ei. Acum am fost marcata mai mult de drama Titanicului in sine si nu de povestea siropoasa si clasica totodata dintre baiatul sarac si fata de vita nobila.

Povestea vaporului spusa de eroina principala a filmului, care a supravietuit dezastrului suna romantic, cu accente de drama si mister. O femeie ce a realizat ca locul ei nu este in mijlocul unor oameni fatarnici, care nu stiu decat sa vorbeasca despre bani si sa barfeasca oamenii saraci. O iubire nascuta in 2 zile ce a urmarit-o o viata intrega. O iubire de care nu a povestit nimanui, nici macar sotului sau. Si tot ea spune in final ca "in inima unei femei exista mereu secrete". 

Titanicul, a fost cel mai mare pachebot din lume care a plecat in calatoria sa inaugurala pe 10 aprilie 1912. La trei zile de la plecare, la ora 23:40 in data de 14 aprilie 1912, s-a ciocnit cu un aisberg si s-a scufundat la ora 2:20 in dimineata urmatoare, in urma careia si-au pierdut viata 1517 persoane din 2223 in una din cele mai cumplite dezastre maritime pe timp de pace din istorie.

Viata este o loterie, poti sa alegi sa traiesti intr-o cutie de chibrit de teama ca nu vei supravietui lumii din jur sau poti sa iti iei destinul in maini, sa lupti pentru ceea ce iti doresti si sa traiesti atat cat iti este dat de Dumnezeu la maxim!
Jack: Ei bine, da, doamnă, am... vreau să spun că aici am tot ce îmi trebuie. Am aer să respir şi câteva foi albe de hârtie. Adică, îmi place să mă trezesc de dimineaţă fără să ştiu ce va urma sau pe cine am să întâlnesc sau unde am să sfârşesc. Ieri noapte dormeam sub un pod, şi acum mă aflu pe cel pe cel mai mare vapor şi beau şampanie cu voi, oamenii rafinaţi. Cred că viaţa este un dar şi nu am de gând să o irosesc. Nu ştim niciodată ce ne este rezervat. Învăţam să luăm viaţa aşa cum e... ca să ne bucurăm de fiecare zi.
Multumesc inca o data prietenilor de la TVR2 si Cinema City pentru o seara de neuitat! :)

3 comentarii:

Iusty spunea...

Si eu iti multumesc ca m-ai luat cu tine :*

Anonim spunea...

Si eu iti multumesc ca nu m-ai luat cu tine :P

M.

Lucica spunea...

Dl Anonim...stiu ca vrei sa ramai ultimul pamantean care nu a vizionat Titanicul :P. Dar, sa stii ca merita filmul :)

@templatesyard