O carte pentru un extraterestru - Lucica Radu

duminică, 22 aprilie 2012

O carte pentru un extraterestru

Brr...m-am dezmeticit putin...dar tot nu stiu unde ma aflu si ce este cu mine. Doi oameni se holbeaza la mine...probabil albastrul pielii mele este ciudat pentru ei. Incerc sa comunic cu ei, dar nu reusesc sa gasesc un limbaj comun...pana la urma reusesc sa ma fac inteles si incep o conversatie cu oamenii. Intreb diverse lucruri despre civilizatia umana, iar ei sunt curiosi sa afle despre lumea de unde vin eu. Lumea mea e peste tot...azi pe Marte, maine pe Saturn iar luna viitoare pe Pluto. Universul este al meu, nu stau in acelasi loc niciodata, doar ca pe Pamant nu am ajuns pana acum si sunt speriat de ce vad in jurul meu.

  • Ce carte imi recomandati dragi pamanteni pentru a o duce in galaxie? O carte prin care noi extraterestrii sa intelegem civilizatia voastra, o carte care sa ne explice cum sunteti voi, ce simtiti, ce mancati si cum va distrati?
  • Doar o carte, vrei? E cam greu sa gasesti toate aceste raspunsuri dintr-o carte...dar vom incerca!
  • Eu zic ca trebuie sa existe o carte care sa surprinda esenta umanitatii asa cum o vedeti voi.
  • Era sa uitam, cred ca iti putem gasi o carte foarte simplu. Cei de la Libraria Elefant au gasit metoda perfecta de a cumpara o carte in modul cel mai rapid posibil - doar cu un singur click. In premiera in Romania "Comanda cu un singur click" este cea mai rapida si simpla modalitate de a comanda cartile dorite. Mergem sa dam un search printre cele peste 40.000 de carti sa gasim varianta cea mai optima pentru tine.

... dupa cateva momente de liniste..oamenii vin cu cartea

  • Am gasit ceva ce v-ar explica cel mai bine latura umanitatii noastre - Mananca, roaga-te, iubeste. Vei gasi trei lucruri importante pentru noi oamenii si poate chiar iti vei dori sa ne cunosti mai bine. Noi suntem speriati de tot ce vine din alte galaxii pentru ca nu exista o comunicare intre noi. Promite-ne ca ai sa revii cu o carte, o poveste sau un film care sa ne explice latura umanitatii voastre! Ce zici?!
  • Suna interesant dragii mei prieteni. Multumesc frumos pentru carte, promit sa revin cu detalii despre lumea mea... :)
Tu ce carte ai recomanda unui extraterestru? :)


Niciun comentariu:

@templatesyard