Concurs: Tu de ce citesti? - Lucica Radu

vineri, 9 martie 2012

Concurs: Tu de ce citesti?

Update: 16 martie - castigatorii celor doua vouchere sunt: Ea si LifeOnMyShoes

Am intalnit fel si fel de oameni in cercurile prin care ma invart. Cei mai multi sunt pasionati de carti si de citit, dar sunt si persoane care se lauda ca nu au mai citit de mult. Nu poti obliga pe nimeni sa citeasca pana la urma, dar eu cred ca nimic nu se compara cu experienta unei carti.

Eu citesc din placere, de relaxare, pentru documentare si pentru poveste. Povestea face totul, povestea din spatele unei carti ma inspira si ma face sa dau alt sens vietii mele.

Astazi va provoc pe voi sa imi spuneti de ce cititi?! Iar provocarea este sub forma de concurs. Mecanismul acestuia il gasiti detaliat mai jos:
Scrie-mi intr-un comentariu la acest articol raspunsul la intrebarea "Tu de ce citesti?"si vei avea ocazia sa castigi unul din cele doua vouchere de reducere de 25% de la Elefant.ro. Poti sa imi raspunzi pana pe 15 Martie 2012 ora 23.59. Castigatorii vor fi alesi cu ajutorul random.org si vor fi anuntati pe 16 Martie.

9 comentarii:

anghelescuanamaria spunea...

Citesc pentru ca imi place sa citesc.
Citesc pentru a afla mai multe lucruri chiar si despre mine.
Citesc pentru a-mi ocupa timpul.
Citesc pentru ca e o ocupatie placuta.
Citesc pentru ca o carte e cel mai bun prieten al meu!

Ea spunea...

Uite de ce citesc eu, mai pe larg :) http://ea-si-el.com/2011/10/reading-is-better-than-sex/

Andreea spunea...

Citesc pentru ca vreau sa imi ocup timpul intr-un mod placut, pentru ca ma ajuta sa ma transpun intr-o alta lume si sa dau frau liber imaginatiei si pentru ca vreau sa valorific talentul multor scriitori! :)

Roxana Munteanu spunea...

Citesc pentru ca:
e o forma de relaxare,
vreau sa ma informez,
vreau sa-mi ofer o clipa de imaginatie....


Citim pentru ca ne place. Poate nu citim cat am vrea sau ce am vrea, dar important e ca nu am uitat obiceiul ;)

lifeonmyshoes spunea...

Citesc in special carti horror ca Stephen King pentru ca deja filmele nu ma mai sperie.
Citesc penru ca am timp si sunt relaxat,si pentru ca e un exercitiu de record,ma gandesc `Ce tare,am citit 600 pagini!`.

dmg_vise spunea...

citeam pentru ca mereu aflam trairi extraordinare, ca nu sunt singura care ..., descopeream sentimente;
astazi citesc mai mult pt informare, din ambitie profesionala;
sper ca de maine (sau poate de la anu) sa citesc iarasi pt mine;

Sorana spunea...

Cred ca noi toti citim pentru ca avem nevoie sa citim ... fie pentru a ne relaxa sufleteste, fie pentru a transcede existenta si grijile cotidiene; Citim pentru ca cititul ne face bine si ne apropie pe unii de altii. Prin citit aprofundam sentimente,devenim mai buni, ne sporim reperele asupra existentei, ne autoindemnam la visare. Cred ca cine nu citeste, nu traieste. :)

Iusty spunea...

Citesc pentru ca evadez, pentru ca pot fi un personaj bun sau rau dintr-o carte speciala. Unele carti iti marcheaza existenta in asa fel incat ramai convins ca poti schimba ceva in lumea in care traiesti. Pentru ca simti ca traiesti, iubesti si urasti fara limite, fara restrictii si fara oprire. Pentru orice moment al vietii, bun sau rau, exista o carte potrivita :)

Lucica spunea...

Dragii mei, concursul s-a incheiat. Castigatorii sunt nr 2 si nr 5. Felicitari! Astept un mail de la voi pentru a intra in posesia premiilor.

@templatesyard