Comedia Erorilor - o alta abordare - Lucica Radu

joi, 1 martie 2012

Comedia Erorilor - o alta abordare


Marti seara, Teatrul Masca a organizat #MascaTweetMeet sau #ziuabloggerilor la Masca cum a mai fost numit acest eveniment. Lume multa si frumoasa, emotii ce pluteau in aer cat si bucuria tuturor de a participa la un eveniment cultural.

La ora 19.00 in bataile tobelor de la Masca ne-am asezat frumos in sala ( de data asta pe alta parte, pentru a avea alta perspectiva asupra piesei ) si am asteptat cu sufletul la gura sa inceapa. Cu toate ca era a doua oara cand vizionam Comedia Erorilor ( prima impresie o gasiti aici), am trait mai intens fiecare moment, am analizat fiecare gest si fiecare replica. Avantajul a fost ca stiam povestea si am putut sa ma concentrez pe detalii. Ceea ce pot spune cu bucurie in glas este ca aseara s-a jucat la Masca cu emotie, o emotie pozitiva transmisa si noua publicului ce asteptam cu nerabdare fiecare replica.

Am ras, am plans si am respirat teatru timp de doua ceasuri. Ropote de aplauze au curs la final...Iar am strigat "BRAVO", iar mi s-a zburlit pielea de emotie si din nou mi-am dorit sa ma apuc de teatru :).

Felicitari pentru intiativa celor de la Masca! A fost un eveniment pentru bloggeri asezonat cu o comedie spumoasa :).

P.S. Comedia Erorilor a fost prima comedie din cele scrise de marele Shakespeare care s-a  jucat pe scena.

Sursa foto: aici.

2 comentarii:

Iusty spunea...

cand mai mergem? :D

Lucica spunea...

cand mai vrei :)

@templatesyard