Star Wars Ep. 1 – Amenintarea Fantomei – 3D - Lucica Radu

joi, 9 februarie 2012

Star Wars Ep. 1 – Amenintarea Fantomei – 3D


Cu siguranta cei care ma cunosc mai bine vor zice ca a innebunit Lucica, scrie despre filme SF :)). Nu am innebunit prea mult, insa am inceput sa le simt gustul. Iar atunci cand doua persoane s-au batut pentru a-mi oferi o invitatie cadou la evenimentul de lansare Star Wars Ep. 1 – Amenintarea Fantomei – 3D nu am putut sa refuz.

Povestea a inceput cam asa, Loredana si Sabina au organizat un concurs pe blog-ul lor cu invitatii la film. Nu am castigat cu ajutorul random.org de data asta dar fetele s-au gandit sa-mi ofere o invitatie cadou cu ocazia zilei de nastere. Cea mai "iute de picior" a fost Loredana care a anuntat castigatorii mai repede iar Sabina nu a mai apucat sa-mi faca ea surpriza:). Nu-i nimic, efortul lor nu a fost in zadar, cei de la TVR2 deja ma stiau ca pe "un cal breaz". Deja imi auzisera numele de cateva ori in ziua respectiva :D.

Ajunsa la film ( dupa aventuri cu masini blocate prin parcare), am fost intampinati precum vedetele de Oscar cu covor rosu, cocktail-uri si bineinteles cu un cadou din partea TVR2 pentru sarbatorita... Cum care sarbatorita?! Eu...doar v-am spus mai sus ca am devenit vedeta pentru o zi :)). Am primit cartea Confesiuni, lansata de Liana Sandulescu, Iuliana Marciuc si Oana Georgescu cu ocazia implinirii a 55 de ani de TVR. Am apucat sa o rasfoiesc putin, este foarte interesanta, abia astept sa o citesc!

Star Wars, nu este cum imi imaginam, este un film care imbina perfect actiunea SF cu sensibilitate si umor. Chiar mi-a placut si abia astept sa vad si urmatoarele episoade. Stiam personajele, le vazusem in diferite secvente, insa atunci cand vezi tot filmul, iti conturezi mult mai bine profilul lor. Ce mi-a placut foarte mult, a fost replica lui Yoda atunci cand Jedi Qui-Gon a vrut sa il ia ca ucenic pe Anakin Skywalker, iar acesta ii simtea frica si teama lui Ari de a intra in "acea hora" - “Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering”. Si cat adevar a spus Yoda intr-o cateva cuvinte...



Felicitari pentru organizarea evenimentului celor de la TVR2 si Odeon, care m-au surprins placut si de data aceasta. Ma bucur ca le-am cunoscut personal pe Loredana Pascal si Sabina Cornovac. :)


2 comentarii:

Loredana spunea...

Ma bucur ca am reusit sa iti fac o surpriza frumoasa si ca ti-a placut la film. Ai avut clar parte de o aniversare inedita :P

Lucica spunea...

yup...a fost ceva memorabil :)

@templatesyard