Comedia Erorilor - Lucica Radu

luni, 13 februarie 2012

Comedia Erorilor


Recunosc ca nu am reusit sa imi fac timp sa ajung la spectacolul Comedia Erorilor pana sambata, mereu aparea altceva si nu apucam sa iau bilete. Insa pentru sambata aceasta a avut grija Loredana din nou de mine :). Ea cu ajutorul random.org m-au trimis la Teatrul Masca pentru a viziona Comedia Erorilor. Si a meritat din plin...

Dupa o fuga prin zapada pentru a ajunge la timp pentru spectacol...m-am linistit complet cand am pasit in sala. Era inca agitatie, inca mai soseau spectatori si inca ne aranjam pe scaune... Deja simteam fiori in stomac...da...fluturasi din aceea pe care ii avem cand suntem indragostiti...si nu jucam eu pe scena, eu eram doar spectator. Din momentul in care piesa a inceput si pana in momentul de final cand m-am trezit in picioare aplaudand cat puteam de tare si strigand BRAVO, parca am fost intr-un vis. M-am rupt total de tot si de toti cei din jurul meu si m-am contopit cu rolurile actorilor...parca faceam parte din spectacol... A meritat fiecare minut jucat, fiecare lacrima, grimasa sau zambet al actorilor oferit noua fiintelor mici care nu din intamplare le eram spectatori...

Un spectacol deosebit, o poveste incurcata care te face sa razi si sa plangi...sa tremuri si sa zambesti...si nu in ultimul rand iti da puterea sa traiesti. O piesa extraordinara, adaptata dupa Shakespeare in regia lui Mihai Malaimare, o tragedie pentru personaje dar o comedie pentru spectatori. Nu trebuie sa ratati acest spectacol si nu pentru ca va spun eu, ci pentru ca insusi marele actor si regizor Mihai Malaimare ne spune asta intr-un mod original:
"…Este un Shakespeare, este primul la Masca, este prima piesa a dramaturgului fără egal, costumele splendide, decorul și lumina minunate, muzica încântătoare și la vremurile astea doar  “râsul” ne mai poate salva! Veniți și râdeți! Veniți și vă salvați! Anul viitor voi râde eu, așa cum o fac de 8 ani încoace fără să mă pot opri! Dar, dincolo de glumă, a veni la teatru este singura formă de rezistență pe care timpul nu a reușit să o înfrângă. Rezistați!"

Niciun comentariu:

@templatesyard