7 Februarie - Lucica Radu

miercuri, 8 februarie 2012

7 Februarie


7 februarie a fost o zi deosebita si nu doar pentru faptul ca a fost ziua mea ci pentru ca am avut parte de surprize minunate. Una din surprizele placute a venit din partea Loredanei, surpriza pe care o voi detalia intr-un articol separat :) ( stay tuned!)

M-am nascut in aceiasi zi cu Charles Dickens, iar de curand ziua de 7 februarie a fost declarata Ziua Sigurantei pe Internet . Coincidenta sau nu, se pare ca am o usoara urma de talent pentru scris iar internetul este nelipsit din viata mea. :)

Sunt norocoasa ca am in jurul meu oameni frumosi care reusesc sa ma surprinda placut din ce in ce mai des. Multumesc tuturor pentru urarile frumoase pe care le-am primit ieri. Peste 160 de persoane mi-au transmis urari si ganduri frumoase. Eu zic ca nu sunt putini...voi ce ziceti? :)

2 comentarii:

Loredana spunea...

Se spune ca in viata nimic nu este intamplator - asta apropo de zi si coincidentele (cine s-a mai nascut sau ce "sarbatoare" s-a proclamat a fi pe 7):) Eu zic ca 160 (peste) e un numar frumos. Si dincolo de numar conteaza urarile din suflet ;) Sa ai un an deosebit si plin de surprize frumoase - asa cum a inceput!

Lucica spunea...

Multumesc din suflet Loredana. >:D<

@templatesyard