Proteste si iar proteste - Lucica Radu

duminică, 15 ianuarie 2012

Proteste si iar proteste


Nu am vrut sa scriu despre proteste...nu am vrut sa scriu despre nebunelile astea si totusi...nu am rezistat. Ne batem intre noi ca chiorii si aia in Parlament o freaca la greu. Au mai murit unii in '89 degeaba....nu trebuie sa repetam istoria.

Sunt micro-grupuri de protestatari violenti....huligani....oameni care ii instiga si pe cei care isi manifesta in liniste nemultumirile.. Pentru ce oameni buni? De ce ne batem cu jandarmii...ei nu sunt tot romani? Ei nu sunt tot oameni?! Nu le tin partea...dar totusi...mancam din aceiasi oala cu totii...traim in aceiasi cocina...ar trebui sa fim de aceiasi baricada...

Mi-e sila de tot ce se intampla....habar nu avem sa protestam...habar nu avem sa ne cerem drepturile...nu stim sa avem demnitate....

Vreau liniste si demnitate in tara mea! Tu cum vezi protestele din Romania?

4 comentarii:

Roxana Tomegea spunea...

Luci,dar de ce nu ne intrebam? De ce ne bat jandarmii pe noi? Am vazut la tv atacand niste oameni care nu facusera nimic, niste batrani, i-au batut cu batele, cu bocancii in cap. Jandarmii nu sunt si ei tot romani, nu au si ei aceleasi necazuri ca toti ceilalti? Romanii au protestat foarte frumos (exceptand grupurile violente puse cu siguranta de PDL, pentru a speria lumea si a sparge protestul). Ti se pare ca englezii, grecii, spaniolii protesteaza mai frumos? Ei pt ca le scad cativa euro din salariu si imediat ies in strada si sparg vitrine si arunca cu pietre, etc. Eu vad protestele astea ca o necesitate, ceva ce trebuia de mult timp facut. M-am saturat sa aud "Pentru ce? Ca oricum nu se schimba nimic!" Asta este doar lasitate.Lumea s-a saturat sa fie lasa si s-a saturat de toata hotia din tara asta, le-a ajuns cutitul la os.

Octavian spunea...

Nu au murit degeaba

Lucica spunea...

Jandarmii sunt niste roboti fara creier care fac ceea ce li se spune...Agitatorii trebuiau izolati de la inceput... nu trebuie sa ne batem ca chiorii intre noi...trebuie sa protestam civilizat. Nu sunt de acord cu protestele violente...

Oricum problema cea mare din punctul meu de vedere nu este sa il dam jos pe Basescu...ci pe cine aducem in locul lui...

Lucica spunea...

@Octavian da....nu au murit degeaba poate nu m-am exprimat corect...Am obtinut democratia...si nu am stiut sa facem nimic cu ea... De ce in alte tari s-a putut si la noi nu... :|

@templatesyard