Pisica neagra - Lucica Radu

luni, 9 ianuarie 2012

Pisica neagra


Dupa ce m-am relaxat in seara asta intr-o atmosfera intima in ceainaria mea preferata Green Tea alaturi de oameni frumosi si foarte dragi mie m-am grabit sa iau un taxi spre casa. Cu toate ca este o seara frumoasa si as fi putut face o plimbare pana acasa cu tramvaiul m-am bagat in prima masina pe care am vazut-o.

Soferul, un om trecut bine de 50 ani cu parul alb, parea un om normal :), mai ales ca nu m-a intrebat de sanatate ( nu stiu daca v-am mai spus, dar mie nu imi place sa stau de vorba cu soferul de taxi). Ajunsa aproape de casa, ii explicam pe unde sa o ia pentru a ma lasa in fata blocului...deodata il vad ca se opreste. Dau sa ii zic ca nu aici stau...si-mi spune:
- Da stiu, dar numai putin sa dau inapoi ca mi-a trecut pisica neagra calea...
Recunosc ca am amutit pe moment, mai sa ma umfle rasul...noroc ca eram cu mama la telefon si am dat-o in diverse...

Mama lor de superstitii...daca e sa ni se intample lucruri mai putin bune...se intampla si fara sa imi treaca pisica neagra calea sau fara sa ma intorc din drum. Lucrurile rele vin si pleaca...la fel cum sunt si lucrurile frumoase. Viata este un joc...pe care trebuie sa il jucam atat cat ne este dat sa traim...

Acum...sa sara superstitiosii cu comentarii! :))

P.S. Mai am o poveste cu pisica neagra, pe care am sa o scriu cu alta ocazie :).

2 comentarii:

AncaB spunea...

Fiecare se leaga de orice detaliu pt a isi explica unele lucruri pe care nu le intelege, pe altele unde a facut corelari intre eveniment si efectele ulterioare..sau pur si simplu din nevoia inconstienta de a gasi vinovati exteriori atunci cand ceva rau li se intampla .de asta exista superstitii...dar e firea umana...nu facem toti asta sub o forma sau alta? iar eu recunosc ca am parte de superstitiile mele :P (mici, nedureroase si nedaunatoare..sper)

Lucica spunea...

:)) mai toti avem acolo mici superstitii, dar le tinem pentru noi, nu dam masina inapoi ca ne-a trecut matza calea :P

@templatesyard