Intre pasiune si meserie - Lucica Radu

joi, 5 ianuarie 2012

Intre pasiune si meserie

De prin liceu am inceput sa fiu interesata din ce in ce mai mult de arta machiajului. Citeam tot ce prindeam legat de asta, studiam prezentatoarele TV si experimentam pe pielea mea diferite tipuri de make-up. Acum vreo doi ani am avut parte si de un curs de make-up tinut de Laura Dolis unde in ciuda faptului ca a fost destul de scurt am invatat destul de multe lucruri noi. In timp am inceput sa imi cumpar diverse produse de make-up si chiar sa primesc destule produse ( de, prietenii mei ma cunosc destul de bine :) ).

Mos Craciun, a fost insa mult prea inspirat anul trecut si mi-a completat trusa de make-up cu cele mai frumoase pensule de make-up ever :). Am intrat in posesia unei truse de 24 de pensule de la MAC de care m-am indragostit pe loc ;;).


Ce ziceti? Punem de o sedinta de make-up? ;;)

2 comentarii:

Roxana Munteanu spunea...

Eu te-as face make-up artistul meu zi de zi :D

Lucica spunea...

:D platesti bine? :))

@templatesyard