Femeia - Lucica Radu

luni, 23 ianuarie 2012

Femeia


Femeia, prin definitie este sensibila, visatoare si dornica de cat mai multe imbratisari.
Dupa lungi incercari si suferinte dupa diversi Feti Frumosi, femeia isi gaseste intr-un final sufletul pereche. Parca nu e asa frumos cum era X, parca nu e asa infipt cum era Y si nici nu-mi zice "te iubesc" la zece minute cum imi spunea ex-ul care s-a dovedit ca m-a inselat de vreo doua ori... Parca nimic nu e cum as fi visat, dar are are un suflet bun, ma strange in brate seara, il intereseaza ce fac la birou, imi pregateste micul dejun si cafeluta si sta cu mine cu orele prin magazine sa imi cumpar o pereche de pantofi. Nu comenteaza cand ma vait ca am migrene, nu se supara daca fac urat ca vrea sa iasa o data la 6 luni cu baietii la bere si nici nu se plange ca il pun sa ma ajute la curatenie in fiecare sambata.

Dupa ce ca imi canta in struna zi de zi si nu stie ce sa mai imi faca pentru a-mi fi cat mai bine...eu incep sa imi pun mii si mii de intrebari... Fosta lui era oare mai frumoasa? Sunt grasa? Cum scap de celulita asta? Oare ma mai iubeste?

Ceea ce am omis mai sus este ca femeia prin definitie...este cea mai nemultumita fiinta de pe pamant...

Tu ce tip de femeie esti?

7 comentarii:

Iusty spunea...

:)) esti foooarte tare!!! am ras de m-am stricat cand i l-am aratat =))

AncaB spunea...

sa incepem cu o concluzie..oamenii sunt rai...revenind la post-ul tau...femeia nu este cea mai nemultumita fiinta de pe pamant...si ce e rau in a fi nemultumit? in a dori mai mult? sa ai aspiratii de la tine si de la cei din jur nu este ceva rau, nu? e bine sa iti pui intrebari despre tine, inseamna ca iti pasa, e bine sa iti pui intrebari despre celalalt...suntem vii si prin urmare macinati de ganduri, de vise, de propriile aspiratii neimplinite...asta nu inseamna ca tre sa iti doresti sa fii ceea ce nu esti, ci sa vrei sa fii mereu mai bun..pt tine si pt cel de langa tine! si nu e funny sa razi...ziceam si eu asa

Iusty spunea...

Ancuta...esti prea serioasa! =)) stii ca noi te iubim :))

AncaB spunea...

Da da da...categoric, absolut da, da da da ...am sustinut eu contrariul?

Lucica spunea...

Anca sunt parerile mele pe care le exprim cum vreau :)) Crede-ma ca nu esti singura prietena cu aceste probleme >:D<

AncaB spunea...

Pai am zis eu ceva..este firesc sa iti expui parerile cum vrei..doar e blogul tau...eu imi expuneam parerea fata de post...ea poate fi pro sau contra. Nu am zis nici ca am problemele astea nici ca altii le au...sau cel putin nu cred ca asa am pus eu problema mai sus...doar mi-am exprimat parerea ca nu vad nimic aiurea in a fi genul de persoana pe care il precupa lucrurile de genul si ca mi se pare firesc sa vrei mereu mai mult..

Lucica spunea...

yes my dear :)) Ma amuzam si eu putin :P

@templatesyard