Caragiale - prezent zi de zi in viata noastra - Lucica Radu

luni, 30 ianuarie 2012

Caragiale - prezent zi de zi in viata noastra


Prima mea interactiune cu opera lui Caragiale a fost undeva prin clasa a doua cand am jucat un fragment din Vizita de I.L. Caragiale la o serbare scolara. De atunci, fiecare opera de-a lui Caragiale citita mi-a inseninat mereu existenta. Ceea ce a scris Caragiale acum mai bine de 140 de ani se aplica si in zilele noastre, s-a mulat pe societatea de atunci si se potriveste si pe societatea zilelor noastre. Mereu va exista un Goe, un Ionel, Jupan Dumitrache, Veta sau conu' Fanica ai zilelor noastre :).

Mi-am inseninat dimineata de astazi cu cateva fragmente din opere celebre ale lui Caragiale. Sper sa va placa si voua :).



"Cele mai importante lucruri in lume au fost realizate de oameni care au continuat sa incerce chiar si cand se parea ca nu mai este nicio speranta." - Ion Luca Caragiale

Niciun comentariu:

@templatesyard