La multi ani Romania! - Lucica Radu

joi, 1 decembrie 2011

La multi ani Romania!


De ce mi se umezesc ochii cand ascult fanfara militara? De ce ma trec fiori cand aud numele Romania? De ce imnul tarii ma infioara de cate ori il ascult?
As vrea sa am alte raspunsuri poate...dar singurul care imi vine in minte este ca simt toate astea pentru ca iubesc Romania cu bune si cu rele. Aici este locul meu, al nostru, al tuturor celor care ne-am nascut pe acest pamant... Daca am asculta ceea ce ne transmite imnul nostru...poate am transforma Romania intr-o tara mai buna si mai demna de laude in lume. Si orice ar fi, nu putem spune ca nu avem cu ce sa ne mandrim....avem cu ce oameni buni, doar ca nu stim sa ne pastram valorile tarii.

Cu ce credeti ca sunt mai buni americanii decat noi? Credeti ca ei nu au gunoaiele lor? Credeti ca orice tara bine dezvoltata nu are probleme? Toti au...dar stiu sa scoata lucrurile frumoase in fata? Oare noi de ce nu reusim?

Daca fiecare din noi am reusi sa facem mai multe lucruri bune si am reusi sa ne organizam tara mai bine pentru a ne  face oamenii multumiti de ceea ce primesc in tara lor poate am putea sa ne ridicam la inaltime.

La multi ani Romania! La multi ani romani! Haideti sa fim mai buni!

Niciun comentariu:

@templatesyard