Shopping time - Lucica Radu

duminică, 20 noiembrie 2011

Shopping time


Cred ca sunt cea mai atipica femeie cand vine vorba de cumparaturi si nu pentru ca nu imi place sa merg la shopping ci pentru ca nu am rabdare sa stau prea mult prin magazine. Deobicei stiu cam in ce magazine merg si le prefer pe cele unde gasesc de toate de la jeansi la lenjerie si pana la genti sau pantofi. Recunosc insa, ca atunci cand merg la cumparaturi intr-un hypermarket ma opresc si la raionul de imbracaminte si uneori chiar cumpar ce imi place.

Nu caut niciodata haine de fite, nu cred ca daca dau 700 ron pe o camasa este mai buna decat una de 100 ron...nu am ajuns la un nivel in care sa imi permit sa platesc brand-ul mai mult decat calitatea produsului in sine. Consider ca oamenii care arunca cu bani pe haine create de desingneri celebri cum ar fi Versace sau Gucci in conditiile in care ei au niste salarii medii sunt doar niste snobi. Poate suna dur ce am spus...insa sunt haine de o calitate foarte buna la preturi rezonabile create de case de moda destul de renumite. Depinde de fiecare din noi catre ce ne indreptam. Atunci cand imi aleg haine pentru mine sunt foarte atenta la calitate si design, insa atunci cand am de luat ceva de imbracat pentru cadoul unui prieten sunt foarte pretentioasa, iar de multe ori prefer sa iau un gift card cu care poate sa isi cumpere singur din magazinul respectiv ceea ce ii place si ce ii vine pe masura perfect.

Pentru ca am pomenit mai sus de cumpararea hainelor din hypermarket, pot sa va spun ca in lista hypermarket-urilor mele preferate la categoria haine si nu numai Real Hypermarket este in topul preferintelor mele. Mi-am cumparat haine din Real si cu siguranta daca voi mai gasi ceva pe gustul meu imi voi achizitiona. Preturile sunt in limitele normale nu pot spune ca au preturi exagerate, sunt preturi aliniate unor standarde. De asemena, in lanturile de magazine de tip hypermarket multi se asteapta sa fie preturi foarte mici si de multe ori poate si de o calitate mai slaba. Parerea mea ca lucrurile acestea sunt cam la mijloc, gasesti preturi foarte mici pentru produse de calitate inferioara si preturi medii pentru produse de o calitate superioara.

Voi ce parere aveti despre hainele din hypermarket-uri?

Nota: Acest articol este scris pentru SuperBlog 2011, etapa nr. 22.


Niciun comentariu:

@templatesyard