Printesa si monitorul - Lucica Radu

joi, 24 noiembrie 2011

Printesa si monitorul


In lumea mea mica, frumoasa si retrasa de nebuneala din lumea accesoriilor IT, credeam ca doar CRT-ul meu de 17" imi era suficient pentru necesitatile mele. Dar aceste lucruri se intamplau undeva prin 2005 cand numai eu stiam cat ma chinuisem sa strang banutii pentru un calculator mai performant...eram precum Frumoasa din Padurea Adormita ce astepta sa o trezeasca cineva din acel somn adanc si sa o duca intr-o lume perfecta a gadget-urilor..Prin 2008, cand m-a trezit printul la realitate...am vazut cam ce poate exista pe piata in aceasta lume...Iar cand am vazut pus pe birou un monitor imens de 24" cu niste caracteristici tehnice pe care cu greu le puteam intelege la momentul respectiv...prima mea reactie a fost: Pentru ce avem nevoie de un monitor atat de mare! La ce il folosim noi? Partea frumoasa a venit cand printesa a devenit dependenta de acel monitor, vizionand filme pe un astfel de monitor mai ceva ca la cinema sau cand putea lucra cu mai multe fisiere deschise in paralel pe tot ecranul. Totul parea feeric...si inca este, doar ca nevoia mea se intersecta cu nevoia printului si in au realizat ca curand vor mai avea nevoie de un monitor LCD performant.






Cum, modelul pe care il avem acum nu mai este fabricat am hotarat sa caut ceva asemanator...pentru ca printesa sa fie multumita de noua ei jucarie :). Cu un spectru de peste 1.07 miliarde de culori modelele PA246Q și PA236Q de la ASUS mi-au cucerit inima pe loc...parca as fi fost trezita din somnul adanc pentru a doua oara de printul fermecat....

Si cum sa nu te simti coplesit de aceste monitoare cand vezi ce functii performante pot avea, cum ar fi: conectivitate ridicata, scala reala Quick Fit, ajustare personalizabila de culori și functia multitasking Picture-in-Picture, care permite utilizatorilor sa vizualize imagini si de la alte surse de semnal, in acelasi timp. Si pe langa toate aceste caracteristici, modelul ASUS PA246Q poate fi ajustat in orice pozitie vrei: orizontala, verticala chiar si oblica. Iar unghiul de vizibilitate pentru ambele modele este de 178° ceea ce elimina schimbarea de culoare a ecranului, indiferent de pozitia in care il privesti.



O data cu achizitionarea unui astfel de monitor atat printesa cat si printul vor putea sa-si lucreze proiectele linistiti...pana la adanci batraneti :).

Nota: Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2011, etapa nr. 25


Niciun comentariu:

@templatesyard