Platforma Llano - Lucica Radu

vineri, 11 noiembrie 2011

Platforma Llano

Poate v-ati dat seama si din povestirile mele anterioare ca sunt cam nerabdatoare, iar in ceea ce priveste relatia mea cu calculatoarele, viteza de reactie a acestuia este un "must have". Stau cu multe tab-uri deschise pe mai multe browsere, ascult muzica pe Youtube sau vizionez un episod din Grey's Anatomy pe Vplay. Printre astea mai am si o prezentare pentru la munca deschisa in PowerPoint si un Excel cu mii si mii de calcule. Va dati seama ca acel calculator este supus unor adevarate chinuri :). Dar pentru toate nevoile mele AMD a lansat platforma Llano care ofera cam tot ceea ce imi doresc eu de la un calculator.


Daca mi-as achizitiona un calculator, acesta ar fi cu siguranta un laptop din gama celor de la Asus al carui interior l-as dota cu un AMD Llano A3850. Daca eu sunt o persoana multitasking am aceleasi cerinte si de la calculatorul meu, iar cu aceasta configuratie totul este mult mai simplu. Pe langa multitasking, viteza de raspuns este un alt atu al acestui sistem care te ajuta mai ales daca esti un fan al jocurilor pe calculator. Cred ca este genial sa joci un NFS pe un astfel de sistem!


Ca sa punctez pe scurt beneficiile aduse de AMD prin platforma Llano ar fi:
- multitasking
- rapiditatea si viteza de lucru
Quad-Core de 2.9MHz.


Recomand cu draga inima aceasta platforma. Cred ca este visul oricarei persoane ce petrece peste 6h in fata unui calculator zilnic. Si daca stau bine sa ma gandesc sunt multe persoane care petrec chiar mai mult de 10h pe zi in fata unui monitor, enervandu-se ca se bloceaza Power Point-ul cand le este lumea mai draga. Tu ti-ai lua acest sistem pentru laptop-ul tau?


Nota: Acest articol este scris pentru SuperBlog 2011, etapa nr 18.

Niciun comentariu:

@templatesyard