Internetul bate-l vina - Lucica Radu

sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Internetul bate-l vina


Internetul nu mai este de mult o fita, a devenit o necesitate. Oriunde suntem avem nevoie de el, fie ca suntem la intalniri de afaceri si avem de raspuns la mail-uri fie ca suntem plecati la munte sau cine stie prin ce colt al lumii si vrem sa impartasim celor dragi amintirile noastre din calatorie in timp real...

Am avut multe situatii in care cablul de internet din camera de hotel era inutil pentru ca eu sa am acces la net pe smartphone sau kindle, dar de asmenea nu este prea comod cablul nici pentru laptop...dar pentru ca nu aveam alta solutie il foloseam. Dar, de acum inainte cu siguranta aceasta situatie se va schimba deoarece am descoperit un nou dispozitiv pe care il poti lua oriunde ai merge, deoarece ocupa foarte putin spatiu in bagajul tau.
Daca nu ati auzit pana acum de router-ul NANO BR-6258n, va spun eu ca este cea mai mare inventie din acest domeniu. Ce te faci daca pleci un weekend la Viena si nu ai cu tine decat Smartphone-ul pe care nu ai cum sa il conectezi la net prin intermediul cablului de net din camera de hotel?! Totul poate fi foarte simplu cu ajutorul router-ului NANO BR-6258n, nu trebuie decat sa conectezi cablul de internet la micul router si ai internet wireless in toata camera la discretie pentru a-ti folosi in liniste gadget-urile tale preferate.

Pentru cei dintre voi care sunt interesati de cateva detalii tehnice ale produsului, am sa va las mai jos cateva randuri:
- este un dispozitiv de dimensiuni reduse care nu iti ingreuneaza bagajul
- este felxibil, dispunand totodata de port WAN cat si de port LAN, putand fi folosit atat ca router cat si ca adaptor wireless
- este in conformitate cu standardele IEEE 802,11 b/g/n si ofera o transmisie wireless de pana la 150Mbps
- de asemenea poti realiza o retea wireless securizata prin intermediul butonului WPS
Ce ziceti, v-ar tenta o astfel de achizitie? Eu cred ca imi voi lua un router NANO BR-6258n pentru vacantele mele viitoare si pentru deplasarile in interes de serviciu.

Nota: acest articol este scris pentru SuperBlog 2011, etapa nr. 21.

Niciun comentariu:

@templatesyard