Hai sa mergem la VOT! - Lucica Radu

duminică, 6 noiembrie 2011

Hai sa mergem la VOT!


Cu toate ca m-a luat o raceala si as fi zacut dimineata in pat mai mult, m-am hotarat sa merg la vot sa "salvez" judetul Constanta de o reorganizare teritoriala complet idiot gandita. Dar nu ma mai mira nimic in tara asta de "rahat"! Dupa ce am luat fiecare scoala la rand si am fost plimbata precum mingea de ping-pong de la una la alta, am aflat si eu unde trebuia sa merg.

Ajunsa in locul cu pricina ma duc spre masa pe care era biletelul cu denumirea strazii mele, o intreb pe cucoana care statea pe scaun in fata mea zgribulita de frig...aici este pentru "Soseaua...."? Se uita la mine si nu zice nimic...colega ei de langa zice, aici la mine va rog. Bun, fac un pas lateral si incep o scurta conversatie parca rupta din filmele cu prosti:
Eu: Soseaua...
Cucoana: Ce strada?
Eu: Soseaua...
Cucoana: Ce strada?
Eu: Soseaua....( deja iritata in glas)
Cucoana: aaa...ce numar?


Am votat si eu in cele din urma...si am plecat asa cu un gust amar dupa toate cele intamplate. Pe langa faptul ca a fost o dezorganizare totala si o lipsa de informare acuta a acestui Referendum, si nu ma refer in Constanta ci la nivel de tara, ca poate mai sunt constanteni si in alte orase care ar fi venit la vot dar nu au avut de unde sa stie.

Mi-e asa sila de toate magariile din tara asta...nu stiu unde o sa ajungem intr-o buna zi?!
Voi ati votat azi?

P.S. Constanta a fost primul judet care a organizat referendum, din cate am inteles urmeaza a se organiza si in restul tarii.


3 comentarii:

Mihaela spunea...

se organizeaza si in restul tarii, dar numai daca trimisii guvernului in teritoriu nu reusesc sa obstructioneze actiunea. Si in plus...ma indoiesc ca vor reusi sa faca toate referendumurile astea in decurs de 2 luni. ca tartorul cotrocenist vrea pina de revelion sa aiba gata regionalizarea.
Mihaela

Lucica spunea...

e o mare ciorba Mihaela in tara asta...Stii tu vorba aia.."pestele de la cap se impute!". E valabila si in cazul Romaniei.

Mihaela spunea...

stiu...dar cumva trebuie sa rezistam. fiindca rezistenta se numeste viata noastra cotidiana. bafta!

@templatesyard