Final de SuperBlog - Lucica Radu

miercuri, 30 noiembrie 2011

Final de SuperBlog



Am ajuns cu SuperBlog la final. As vrea sa multumesc pe aceasta cale organizatorilor pentru acest concurs care  mi-a solicitat imaginatia la maxim si m-a impins pe zi ce trecea sa nu renunt orice ar fi. Nu am participat pentru premii, am participat pentru mine, pentru a-mi da un test de creatie si de imaginatie. Nu este usor ca doua luni sa fii mereu atent la toate probele si sa compui texte intr-un termen impus. Nu e usor sa ramai in urma cu articole de suflet pe care le amanai pentru a compune ceva pentru SuperBlog. Dar, pentru mine a meritat aceasta experienta :).

PcNews si SwissPlan.biz au reusit sa organizeze un concurs de o amploare foarte mare, ce a pus la incercare tenacitatea si creativitatea bloggerilor. Mi-ar fi placut sa am ocazia sa ma joc mai mult cu imaginatia in probe mai clar definite si cu sponsori din domenii mai variate.

Eu am foat multumita de regulament in cea mai mare masura...sunt constienta ca juriul a avut o sarcina foarte grea sa evalueze atatea articole si sa incerce sa fie cat mai obiectivi posibil. Cu toate ca este destul de clar ca in blogosfera subiectivitatea predomina :)

 Multumesc voua celor care m-ati citit si chiar daca de multe ori articolele mele au fost doar niste pamflete sper ca v-au placut. :)

Nota: Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2011, etapa nr. 33.

Niciun comentariu:

@templatesyard