Asus nu te lasa la greu - Lucica Radu

luni, 7 noiembrie 2011

Asus nu te lasa la greu



Deoarece mereu imi ocup timpul cu diverse proiecte, sunt mereu in criza de timp. Asa s-a intamplat si in ajunul examenului de disertatie...eu eram ocupata pana peste cap iar pentru ca totul sa mearga in defavoarea mea mi s-a stricat si calculatorul.

La indemnul unui prieten specializat in calculatoare am intrat pe Oktal si mi-am ales un laptop din gama Asus K53 - Laptop Asus K53SV-SX379D i7-2630QM 8GB 750GB nVIDIA GT 540M2GB.


Fiind pe ultima suta de metri cu lucrarea si cu un proiect pentru munca aveam nevoie de un laptop performant care sa nu se blocheze la doua tab-uri deschise, nu de alta dar eu lucrez cu cel putin 10 tab-uri deschise pe un browser o data si mai ascult si muzica. Pe langa toate acestea trebuia sa prelucrez diferite imagini in Photoshop si nu orice laptop este bun pentru editare grafica. Cel din gama ASUS K53 chiar m-a surprins pana si la acest capitol, ca sa nu mai spun ca nu a avut nici macar o eroare la copierea documentelor salvate pe un stick.

Este un laptop cu adevarat elegant dar si rezistent totodata. Nu se incinge in zona tastelor datorita tehnologiei IceCool iar autonomia este un alt atu al acestuia, datorata tehnologiei Super Hybrid Engine. Un nume destul de complicat pentru o definitie asa simpla: componentele ce nu sunt utilizate nu trebuie sa consume curent. Procesorul care asteapta comenzi nu trebuie sa ruleze la frecvente maxime, cipul grafic ce editeaza texte nu are nevoie de functii 3D, sistemul de sunet ce nu reda muzica nu are nevoie de amplificare.Astfel, acestea au o autonomie de până la 25% mai mare decat configuratii similare oferite de alti concurenti. Iar pentru o pana de curent de 5 ore si ceva cum am avut eu in timp ce scriam la proiect acest lucru mi-a fost de mare ajutor.

Am fost extrem de multumita de aceasta alegere si sper sa fie pe cat de autonom este acum la fel de fiabil in timp :).

Nota: Acest articol este scris pentru SuperBlog 2011, etapa nr 16.



Niciun comentariu:

@templatesyard