Copilul si mama - Lucica Radu

luni, 14 noiembrie 2011

Copilul si mama

De ce ai face un copil daca nu iti pasa de el si il terorizezi cu vorbe urate la tot pasul? De ce ai face un copil doar de dragul de a avea pe cine sa iti versi amarul?

Am asistat in seara asta la o faza in statia de autobuz de am zis ca ma duc si o iau la pumni pe acea cucoana care nu se putea numi mama. Scuzati-mi agresivitatea verbala, dar imi pare rau ca nu am inregistrat acea faza.

Ora 19.30, o statie de RATB pe un bulevard mare din capitala. Afara, putin peste 0 grade C, lume zgribulita si obosita care abia astepta autobuzul sa ii duca acasa. O cucoana ce vorbea si se agita de zor la telefon pe o tonalitate destul de ridicata de auzea toata lumea ce probleme avea ea acasa. Langa cucoana, un baietel dragut de vreo 8 anisori care statea zgribulit si se uita mirat la ce sunete putea sa scoata mama lui vorbind la telefon in cel mai sigur caz cu tatal baiatului. Dupa ce a incheiat conversatia, copilul a vrut sa ii dea mamei lui cutia de la Happy Meal sa o puna in sacosa..atat i-a trebuit nebunei...I-a dat peste mana de i-a zburat copilului jucaria pe jos si a inceput sa urle la el:
- Nu esti bun de nimic, nu vezi ca  nu mai am loc in sacosa, nu gandesti deloc, o sa ajungi un ratat, te duci degeaba la scoala, ca nu o sa realizezi nimic...etc. O serie intreaga de injurii aduse unui copil nevinovat.

Saracul copil vroia sa ii dea cutia pentru ca ii inghetasera mainile pe ea. Si-a strans jucaria, a aruncat cutia la gunoi si se uita nedumerit la mama lui care il facea ou cu otet.

De ce sa faci un copil daca nu ai rabdarea necesara sa vorbesti cu el si sa ii explici lucrurile pe intelesul lui? De ce sa faci un copil pe care sa iti versi nervii si frustrarile?

Nu e corect..un copil trebuie sa fie o bucurie, trebuie sa stii cum sa il cresti si cum sa ii oferi o educatie buna. Nu te transforma in dusmanul copilului tau pentru ca nu vei fi iertat niciodata!

Este trist ceea ce am vazut azi...dar sunt sigura ca exista multe cazuri asemanatoare si nimeni nu are nicio putere asupra acestor parinti incapabili... :(.

2 comentarii:

Dara spunea...

Ca sa o multumeasca pe maica-sa, ca sa-l poata juca pe tatal copilului in picioare dupa cum doreste sufletelul ei, sa intre in randul lumii, sa se poata marita cu fraierul care a dus-o in pat, sa aiba cui lasa averea, sa aiba cine-i aduce o cana de apa la batranete, sa aiba pe cine-si varsa frustrarile...
Mai sunt motive, dar astea mi-au venit primele in minte.
Mai sunt de-astea destule, din pacate.

Lucica spunea...

of Dara...mi-era asa mila de copilul ala saracul. Se uita uimit la mama lui si nu intelegea ce vrea de la el...

@templatesyard