Cadoul de Craciun - Lucica Radu

vineri, 25 noiembrie 2011

Cadoul de Craciun

Am multe cadouri pe care vreau sa le cumpar celor dragi pentru a le pune sub brad...dar cel mai greu imi este sa ii iau mamei un cadou. Mereu imi doresc sa o surprind si sa ii iau lucruri care sa o bucure si sa ii aminteasca mereu de mine. Acum ca nu mai sunt acasa langa ea, incerc sa o surprind cu diverse atentii de fiecare data cand merg acasa. Nu prea v-am povestit de mama pana acum...dar pentru a intelege de ce am ales astfel cadoul pentru ea o sa va spun cate ceva despre ea...Mamei mele i-a placut de cand se stie sa se aranjeze, ea nu iese din casa fara a se coafa si a se aranja, ii plac mult bijuteriile, in special cerceii si brosele. Are grija mare de tenul ei si isi alege mereu cu atentie rujul. De asemenea, este innebunita dupa posete si esarfe. :)


Astfel, mi-ar placea din suflet ca pe lista de cadouri de Craciun pentru mama sa pot sa-i iau cele mai frumoase lucruri. Cosul pentru ea ar arata cam asa:

Cercei Chandelier Topaz made with Swarovski Elements



Colier Cleopatra

Brosa Christmas Tree - pentru a fi in ton cu Craciunul

Esarfa si portofel Rouge

Cutie bijuterii White Castle - o cutie ideala pentru bijuteriile ei

La Prairie GOLD - crema anti-rid care face minuni

Fond de ten Estee Lauder - Futurist - Age-Resisting Makeup SPF 15

Cam asa ar arata cosul de Craciun pentru mama mea, sunt sigura ca ar fi un cadou care i-ar placea foarte mult. Imi place sa-mi vad familia si prietenii fericiti in zi de sarbatoare si as face orice ca sa le pot reda un zambet pe fata. Tu cum ii faci fericiti pe cei dragi? Ce cadouri ai face celor dragi de acest Craciun?

Nota: Acest articol este scris pentru SuperBlog 2011, etapa nr. 26.

2 comentarii:

Iusty spunea...

vezi ca nu ma supar daca imi faci mie cadou cerceii aia :D arata criminal!!!

Lucica spunea...

:D toate bijuteriile arata criminal. Uite-i aici: http://www.cadouri-originale.ro/bijuterii/cercei/cercei-chandelier-topaz-made-with-swarovski-elements.html

@templatesyard