Blogging - Lucica Radu

marți, 15 noiembrie 2011

Blogging


Am sa incep acest articol cu un citat foarte drag mie:
“Nu supravieţuiesc speciile cele mai puternice, nici cele mai inteligente, ci cele mai uşor adaptabile.” – Charles Darwin

Acest citat ar trebui sa fie ca un imbold catre toti cei care au un business fie el mic sau mare...un imbold care sa ii faca sa inteleaga ca new media este un element important in publicitatea zilelor noastre.

Astazi o sa ma pun in pielea clientului....Eu fiind om de publicitate/marketing nu am mai fost de mult in postura de client si nu mai stiu cum simte unul...Pentru mine e simplu...vad lucrurile in alb si negru si pe alocuri roz, stiu unde trebuie sa facem lucrurile ca la carte dar si unde trebuie sa ne apropiem de publicul tinta. 

In aceasta perioada, clientii au auzit si ei pe undeva de bloggeri, dar nu stiu exact cum sa se poarte cu ei si cum anume trebuie pusa problema promovarii afacerii in fata lor. Inainte de toate blogger-ul este si el OM si poate face parte sau nu din publicul tinta vizat. Eu mi-as promova afacerea pe blog-uri din A list, dar nu chiar pe toate, pentru ca business-ul meu nu are cum sa se potriveasca.

Promovarea prin advertoriale poate fi o solutie, dar nu te astepta la un impact maret. Nu poti face doar advertoriale sau doar concursuri...Acestea merg foarte bine mana in mana...

Cum sa convingi un blogger sa iti promoveze business-ul? Fa-l sa inteleaga scopul afacerii tale si ofera-i argumentele necesare pentru care ti-ar promova afacerea pe blog-ul lui.

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2011, etapa nr. 20.

2 comentarii:

Allesssia spunea...

Sunt de acord cu tine,Luci!


Succes!

Lucica spunea...

multumesc mult sis, sa fie! >:D<

@templatesyard